کد خبر : 1616741 | 20 خرداد 1398 ساعت 11:13 | 922 بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد نساجی با تارتار؛ به زودی

باشگاه نساجی قصد دارد در روزهای پایانی هفته جاری سرمربی جدید خود را معرفی کند.

قرارداد نساجی با تارتار؛ به زودی

به گزارش "ورزش سه"، صنیعی فر یکی از مالکان باشگاه نساجی که هم اکنون در خارج از کشور بسر می برد در روزهای آتی و در نشست با دیگر مالک باشگاه سرمربی جدید تیم را معرفی خواهد کرد که به نظر می رسد مربی مد نظر مهدی تارتار باشد.

باشگاه نساجی فصل گذشته و در میانه های راه و بعد از جدایی جواد نکونام هم با مهدی تارتار نشست داشت اما سرمربی وقت پارس جنوبی به دلیل تعهد اخلاقی که به این باشگاه داشت، تصمیم گرفت به حضور خود در پارس جنوبی ادامه دهد. با وجود اینکه به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از باشگاه پارس جنوبی می توانست قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند و راهی تیم نساجی شود.

 

البته گزینه های دیگری هم برای حضور در نساجی مطرح هستند که می توان به رضا مهاجری و محمود فکری اشاره کرد. رضا مهاجری فصل گذشته به همراه ماشین سازی در رده سیزدهم جدول ایستاد و محمود فکری هم در تیم های شاهین شهرداری بوشهر و سرخپوشان پاکدشت مربیگری کرد که از هر دو تیم جدا شد. هر چند شاهین شهرداری بوشهر بعد از جدایی محمود فکری به همراه عبدالله ویسی به لیگ برتر صعود کرد.

 

مهدی تارتار که سه فصل گذشته را به همراه پارس جنوبی سپری کرد مربیگری در تیم های شمالی را هم در کارنامه دارد. او در لیگ برتر و بعد از جدایی ابراهیم قاسمپور از تیم داماش گیلان عهده دار هدایت این تیم شد و به همراه این تیم در لیگ برتر هفتم شد که بهترین نتیجه تیم داماش گیلان در لیگ برتر بود. به خصوص که مهدی تارتار زمانی سرمربی این تیم شد که با دستگیری مالک باشگاه تزریق بودجه به تیم قطع شد.

 

نساجی در اولین فصل حضور در لیگ برتر نیم فصل را با جواد نکونام سپری کرد و نیم فصل را با مجید جلالی. خبرهای رسیده از قائمشهر حکایت از این دارد که تیم تمرینات خود را قرار است به قائمشهر برگرداند.

دیدگاه‌ها