کد خبر : 1614656 | 09 خرداد 1398 ساعت 01:41 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد و وداع با چلسی؛ وقت رفتن رسیده

ادن هازارد، ستاره 28 ساله چلسی، مدعی شد زمان خداحافظی او با لباس چلسی فرا رسیده است.

هازارد و وداع با چلسی؛ وقت رفتن رسیده

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد در فینال لیگ اروپا مقابل آرسنال نمایش فوق العاده ای داشت و با ثبت دبل برابر این تیم نقش مهمی در برتری 1-4 چلسی و قهرمانی این تیم در لیگ اروپا ایفا کرد.

 

1409361

 

اخبار همگی موید آن است که ادن هازارد فصل بعد راهی رئال مادرید خواهد شد و تقریبا تردیدی در مورد قطعی بودن این انتقال وجود ندارد. ستاره 28 ساله چلسی بعد از فینال در مصاحبه ای کوتاه این اخبار را تایید کرد و مدعی شد حالا زمان خوبی برای خداحافظی از چلسی است.

 

ادن هازارد در مورد شایعات جدایی اش گفت: "بله فکر می کنم زمان خداحافظی برای من فرا رسیده باشد و الان زمان تجربه یک چالش جدید است.

خیلی زود تکلیف آینده ام مشخص خواهد شد. تنها هدف من پیروزی در این فینال بود و خوشبختانه به آن نیز رسیدم. تصمیم خودم در مورد آینده را گرفته ام و حالا منتظر توافق دو باشگاه(چلسی و رئال) هستم. رویای من بازی در لیگ برتر بود و توانستم برای یکی از بهترین تیم های انگلیس بازی کنم. حالا فکر می کنم زمان تجربه یک چالش دیگر رسیده است. دوست دارم فصل بعد در چمپیونزلیگ مقابل لیل و چلسی بازی کنم."

 

 

1409387

 

 

هازارد در مورد بازی گفت:« بازی خوبی بود. در نیمه اول اوضاع خیلی خوب و مطابق میل ما پیش نرفت و اعتراف می کنم که تحت تاثیر هیجانات فینال بودیم. این قهرمانی یک اتفاق بزرگ برای باشگاه است.

با زدن گل اول، شب بزرگ ما از راه رسید و گل های بعدی را هم به ثمر رساندیم. در مجموع، یک نیمه دوم عالی را پشت سر گذاشتیم و بخت های گلزنی زیادی به دست آوردیم. بازی را به خوبی کنترل کردیم و از کسب این قهرمانی بسیار خوشحالم. تفاوت بین دو نیمه ما این بود که در نیمه دوم به سبک همیشگی خودمان بازی کردیم. ما یک تیم خوب با بازیکنان باکیفیت هستیم و زمانی که مثل یک تیم بازی می کنیم، می توانیم هر حریفی را شکست دهیم؛ چون به معنای واقعی کلمه می جنگیم.»

 

 

دیدگاه‌ها