کد خبر : 1616589 | 19 خرداد 1398 ساعت 13:48 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

جورجینیو: نمی‌دانم ساری به یوونتوس می‌رود یا نه

درحالیکه شایعات بسیاری درباره منصوب شدن ماتوریتزیو ساری به عنوان سرمربی یوونتوس مطرح شده، جورجینیو، ستاره چلسی می‌گوید از آینده سرمربی هموطنش اطلاعی ندارد.

جورجینیو: نمی‌دانم ساری به یوونتوس می‌رود یا نه

به گزارش "ورزش سه"، این روزها شایعات درباره جدایی ماتوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی فصل گذشته چلسی از این تیم و پیوستنش به یوونتوس به اوج رسیده. بر اساس این گزارش‌ها، ساری قرار است تنها بعد از یک فصل حضور در چلسی، این باشگاه لندنی را ترک کرده و به جای ماسیملیانو آلگری، سرمربی سابق یوونتوس، با قراردادی سه‌ساله جانشین او شود.

 

1411850

 

جورجینیو، ستاره ایتالیایی که فصل گذشته به دنبال ساری، ناپولی را ترک کرد و به چلسی آمد می‌گوید از آینده سرمربی محبوبش اطلاعی ندارد و مطمئن نیست او در چلسی خواهد ماند یا راهی تیم دیگری خواهد شد.

 

جورجینیو بعد از پیروزی 3-0 ایتالیا بر یونان که دیشب در رقابتهای انتخابی یورو2020 اتفاق افتاد در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نمی‌دانم برای ساری چه اتفاقی خواهد افتاد و او کدام تیم را انتخاب خواهد کرد. واقعیت این است که نمی‌دانم ساری چه تصمیمی خواهد گرفت. در حال حاضر  تمام حواس من معطوف به تیم ملی ایتالیا است".

 

جورجینیو که در آغاز فصل گذشته و بعد از انتقال ساری از ناپولی به چلسی، این باشگاه ایتالیایی را ترک کرد و رهسپار لندن شد در موفقیت‌های فصل گذشته چلسی نقش مهمی داشته. جورجینیو در این فصل 54 بار پیراهن آبی چلسی را به تن کرده و دو گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

 

دیدگاه‌ها