کد خبر : 1624275 | 25 تیر 1398 ساعت 14:18 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

دبل شیمبا در 45 دقیقه؛

استارت گلزنی آقای گل در پایتخت

مهاجم برزیلی تیم فولاد در دیدار دوستانه روز گذشته مقابل گل گهر سیرجان درخشید.

استارت گلزنی آقای گل در پایتخت

به گزارش ورزش سه، روز گذشته دو تیم لیگ برتری فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان در ورزشگاه کارگران تهران، دیداری دوستانه برگزار کردند.


این بازی که با هیجان زیادی برای هر دو تیم و به ویژه مربیانشان دنبال شد، در نهایت با برتری سه گله شاگردان جواد نکونام به پایان رسید. فولادی ها که از تجربه بیشتری نسبت به رقیب خود بهره می بردند، موفق شدند از این فاکتور استفاده کنند و به یک برد قاطع مقابل رقیب تازه لیگ برتری شده دست پیدا کنند.

 

در دیدار روز گذشته، جواد نکونام تقریبا از دو ترکیب متفاوت در دو نیمه استفاده کرد. در خط حمله حسن بیت سعید و امیرحسین باقرپور بازی را شروع کردند. در نیمه دوم، لوسیانو پریرا به جای باقرپور وارد زمین شد و درخششی فوق العاده هم داشت. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، پس از بازگشت از برزیل و تمدید رسمی قرارداد با فولاد، به تمرینات این تیم اضافه شد و رفته رفته خود را به سطح آمادگی دیگر بازیکنان رساند. شیمبا در بازی دیروز هم اگرچه در ترکیب اصلی قرار نداشت، به عنوان یار تعویضی موفق شد 2 گل به ثمر برساند و بار دیگر روند گلزنی های خود را در فولاد آغاز کند. عملکرد خوب لوسیانو در این بازی، قطعا مایه امیدواری جواد نکونام و کادر فنی فولاد خواهد بود.

دیدگاه‌ها