کد خبر : 1624434 | 26 تیر 1398 ساعت 10:05 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان: خوش‌شانس بودم که زیر نظر سیمئونه بودم

با اینکه اتلتیکو مادرید از رفتار ستاره سابقش آنتوان گریزمان که به بارسا منتقل شده خشمگین و عصبانی است ولی گریزمان از مربی سابقش تمجید و قدرددانی کرد.

گریزمان: خوش‌شانس بودم که زیر نظر سیمئونه بودم

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، ستاره جدید بارسلونا که اخیرا از اتلتیکو مادرید به این تیم منتقل شده و سر و صدای زیادی در دنیای فوتبال به راه انداخته از دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی سابقش در اتلتیکو تمجید کرده و می‌گوید خوش‌شانس است که زیر نظر او کار کرده و از او آموخته است.

 

1419565

 

گریزمان، سیمئونه را مربی بزرگی می‌داند و می‌گوید آمادگی و درخشش خود در فصل‌های اخیر را مدیون این مربی آرژانتینی بوده است.

 

گریزمان با وجود رابطه پرتنشی که در حال حاضر بین دو باشگاه وجود دارد و کار به تهدید به شکایت و اقدام حقوقی هم کشیده است، از سرمربی سابقش به شدت تمجید کرده و گفت:" من خوش‌شانس هستم که توانستم زیر نظر سیمئونه کار کنم و از او یاد بگیرم. به لطف او من مدتها است در سطح خیلی بالایی بازی می‌کنم".

 

1420006

 

گریزمان در ادامه گفت:" در اتلتیکو از مرخصی و اجازه گرفتن برای عدم حضور در تمرینها خبری نیست. کار در اتلتیکو خیلی فیزیکی دنبال می‌شود و تیم با هدایت سرمربی روی مسائل تاکتیکی خیلی سنگین کار می‌کند. در اتلتیکو هیچکس گارد خود را باز نمی‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها