کد خبر : 1583356 | 22 دی 1397 ساعت 20:21 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

برایتون 0 - 1 لیورپول؛ پرواز اکونومی!

لیورپول در دیداری دشوار موفق شد با یک گل برایتون را مغلوب کند.

برایتون 0 - 1 لیورپول؛ پرواز اکونومی!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که همانند هفته های گذشته نتوانست نمایش درخشانی ارائه دهد، با تک گل محمد صلاح در اوایل نیمه دوم از روی نقطه پنالتی موفق شد برایتون را شکست داده و فاصله اش را با یک بازی بیشتر نسبت به سیتی به امتیاز هفت برساند.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 9 برای لیورپول ایجاد شد اما پاس به بیرون رابرتسون و ضربه فرمینیو راهی به دروازه برایتون نیافت. دقایقی بعد برایتون اولین فرصت خود را روی دروازه لیورپول خلق کرد اما ضربه سر مورای از بالای دروازه آلیسون به بیرون رفت.

 

1372177

 

در دقیقه 25 و روی ارسال آرنولد، فابینیو می توانست گل اول لیورپول را به ثمر برساند اما ضربه سر او نیز در چارچوب نبود.

 

در ادامه لیورپول تلاش زیادی برای باز کردن دروازه برایتون کرد اما بی دقتی مهاجمان این تیم در محوطه جریمه باعث شد 45 دقیقه نخست علیرغم برتری نسبی مرسی سایدی ها به تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

لیورپول که به پیروزی نیاز داشت، نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست توسط محمد صلاح به گل برسد اما ضربه زمینی این بازیکن توسط بوتون مهار شد.

 

اما در دقیقه 49 لیورپول با متوقف شدن محمد صلاح در محوطه جریمه به یک ضربه پنالتی دست یافت که خود این ستاره مصری موفق شد آن را تبدیل به گل کند و تیم یورگن کلوپ با یک گل از حریف پیش افتد.

 

1372193

 

در دقیقه 58 و روی ارسال مونتویا، برایتون می توانست به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه سر گراس با حضور به موقع فابینیو دفع شد.

 

در دقیقه 67 لوکادیا از پشت محوطه شانس خود را برای باز کردن دروازه آلیسون امتحان کرد اما ضربه محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 80 و روی همکاری صلاح و واینالدوم، ستاره هلندی لیورپول تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ضربه او با اختلاف کمی از زمین خارج شد.

 

در دقیقه 88 و روی پاس به بیرون میلنر، محمد صلاح در مقابل دروازه بهترین فرصت را برای زدن گل دوم داشت اما ضربه او با بی دقتی به بیرون رفت. تا در نهایت لیورپول با همان یک گل به برتری برسد.

 

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی برایتون به دلیل همراه تیم ملی در جام ملت های آسیا در بازی امروز تیمش برابر لیورپول حضور نداشت

دیدگاه‌ها