کد خبر : 1622703 | 18 تیر 1398 ساعت 12:44 | 840 بازدید | 0 دیدگاه

تلاش سولسشر برای حفظ پوگبا در منچستریونایتد

نشریه اسپانیایی آ اس ادعا کرد که اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، باور دارد که می‌تواند پوگبا را برای ماندن در منچستر متقاعد کند.

تلاش سولسشر برای حفظ پوگبا در منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا ،هافبک فرانسوی منچستر یونایتد، از هفته های گذشته تمایل خود برای جدایی از منچستر را علنی کرده بود و در مصاحبه ای اعلام کرد که به دنبال چالش جدیدی است.

حالا گفته می‌شود که اوله‌گونار سولسشر ، سرمربی نروژی منچستر، تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن پوگبا به ماندن انجام خواهد داد و باور دارد که آینده پوگبا در منچستر خواهد بود. در روزهای گذشته مینو رایولا ،مدیر برنامه های سرشناس پل پوگبا، از تلاش خود برای انتقال موکلش به تیمی دیگر پرده برداشت و از علاقه پوگبا به ترک منچستر با وجود باقی ماندن دو سال از قرارداد او خبر داد.

از رئال مادرید و یوونتوس به عنوان دو مقصد احتمالی پوگبا نام برده می‌شود و قیمت احتمالی او 150 میلیون پوند تخمین زده شده است. اما به گزارش روزنامه اسپانیایی AS، سولسشر میخواهد از فرصت حضور پوگبا در تمرینات پیش فصل استفاده کرده و در مدت حضور این بازیکن درکنار تیم او را برای ماندن در باشگاه راضی کند.

سولسشر معتقد است که فضای مثبت ایجاد شده در باشگاه باعث شروع قدرتمند تیم در فصل آینده خواهد شد و به تغییر نظر پوگبا منجر می‌شود. او باور دارد که رابطه خوب ایجاد شده بین او و پوگبا به این روند کمک خواهد کرد.

 

1417672

 

لازم به ذکر است که برخلاف رابطه نه چندان خوب پوگبا و ژوزه مورینیو ،مربی سابق منچستر، پوگبا رابطه صمیمی و خوبی با سولسشر داشته است. روز شنبه پوگبا به تمرینات باشگاه اضافه شد و به همراه تیم برای سپری کردن تمرینات پیش فصل به استرالیا سفر کرد. این درحالی بود که خبر ها حاکی از احتمال  عدم سفر پل پوگبا به استرالیا به نشانه اعتراض بود.

اما این سفر خالی از حاشیه نبود و ویدئوی منتشر شده در صفحه رسمی باشگاه منچستر در توییتر اختلاف بین پوگبا و دیگر بازیکنان را بیش از پیش علنی کرد. ویدئویی که در آن پوگبا در حال جر و بحث با هم تیمی خود جسی لینگارد بود و لینگارد دست خود را به نشانه اعتراض به طرف او دراز کرده بود. اتفاقی که سرانجام با دخالت ویکتور لیندلوف هم تیمی آنها ختم به خیر شد.

دیدگاه‌ها