کد خبر : 1620807 | 09 تیر 1398 ساعت 12:23 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار به سوارز: بلند شو، تو بزرگی برادر

نیمار، ستاره برزیلی و همبازی سابق لوئیس سوارز در بارسلونا، بعد از آنکه او با از دست دادن یک پنالتی باعث حذف اروگوئه از کوپا آمه‌ریکا شد، در شبکه‌های اجتماعی از او دلجویی کرد.

نیمار به سوارز: بلند شو، تو بزرگی برادر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه پنالتی از دست رفته لوئیس سوارز در بازی دیشب اروگوئه و پرو به حذف اروگوئه‌ای از کوپا آمه‌ریکا انجامید و تصاویر سوارز در حال گریه و اشک ریختن در رسانه‌ها منتشر شد، همبازی سابق او در بارسلونا، نیمار، با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام از سوارز حمایت کرده و به او قوت قلب داد.

 

1416114

 

در جریان ضربات پنالتی در انتهای دیدار دو تیم اروگوئه و پرو، سوارز تنها بازیکنی بود که پنالتی از دست داد و به همین علت بعد از شکست تیم ملی‌اش خود را مقصر می‌دانست و به شدت ناراحت بود.

 

نیمار بعد از انتشار تصاویر گریان سوارز، با انتشار پستی در اینستاگرام خطاب به او نوشت:" بلند شو. تو خیلی بزرگی برادر. دوستت دارم رفیق".

 

1416115

 

این در حالی است که اخیراً شایعات زیادی درباره بازگشت دوباره نیمار به بارسلونا مطرح شده است. نیمار در حال حاضر همچنان بازیکن پاری سن ژرمن است ولی گفته می‌شود هم او و هم باشگاه بارسلونا تمایل دارند ستاره برزیلی را به این باشگاه کاتالان بازگردانند تا او دوباره در کنار لیونل مسی و لوئیس سوارز بازی کند.

 

دیدگاه‌ها