کد خبر : 1622160 | 16 تیر 1398 ساعت 11:51 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق جالب در برنامه تلویزیونی

حمله به بابک زنجانی، دفاع از کفاشیان

محمود اسلامیان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در برنامه امروز سلام صبح بخیر که از شبکه سوم پخش می شد به بابک زنجانی حمله و از علی کفاشیان دفاع کرد.

حمله به بابک زنجانی، دفاع از کفاشیان

به گزارش "ورزش سه"، کمیته اخلاق به تازگی علی کفاشیان و عباس ترابیان را در پرونده یک شبکه تلویزیونی خارجی که حق پخش بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 را از فدراسیون فوتبال خریده بود اما این پول را پرداخت نکرد، 5 سال از انجام هر گونه فعالیت فوتبال محروم کرد و فدراسیون فوتبال را تشویق کرد برای دفاع از حق تضییع شده خود به مراجع قضایی شکایت کند! این رای هنوز قطعی نشده است چرا که با اعتراض علی کفاشیان و عباس ترابیان پرونده به کمیته استیناف رفته است.

 

نایب رییس فدراسیون فوتبال در دفاع از علی کفاشیان گفت:«من متاسفم در کشورمان با آبروی انسان ها اینقدر راحت بازی می کنیم. ابهاماتی بوده ولی کمیته مربوطه....، ببینید وقتی پرونده ای در دادگاه می رود ابتدا رای بدوی و بعد تجدید نظر را داریم. در نهایت حکم صادر می شود. این مراحل اصلا در این پرونده طی نشده است. من علی کفاشیان را متدین و سالم می دانم. این نظر شخصی من است. امیدوارم شرایطی شود که در کشور با آبروی مسلمان بازی نشود. آبروی مسلمان مثل خونش است.»

 

محمود اسلامیان هم چنین اشاره ای به پرونده بابک زنجانی داشت و گفت:« این فرد می آید بدون هیچ ریشه ای 2.8 میلیارد دلار را می برد. شما پول را ضربدر 13 کن. می شود 40 هزار میلیارد تومان. ما هر سال برای باشگاه ها حداکثر هزار میلیارد خرج می کنیم. به اندازه 40 سال هزینه فوتبال ما را یک بچه برمی دارد و می برد.»


حمله به رای های صادره از سوی کمیته اخلاق در حالی است که رییس این کمیته با نظر مهدی تاج و موافقت اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال انتخاب شده است. تا اکنون سابقه نداشته است اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در برابر یکی از روسای کمیته ها این طور جبهه بگیرند. البته باید به این نکته جالب هم اشاره کرد هیچ یک از رای های صادره از سوی کمیته اخلاق در مورد علی کفاشیان، عباس ترابیان، سعید فتاحی، حیدر بهاورند، مدیر عامل باشگاه داماش گیلان و ... در سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است. جالب اینکه بعد از صدور رای کمیته اخلاق در مورد علی کفاشیان و عباس ترابیان روابط عمومی فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای اعلام کرد که رای صادره بدوی است و برای تصمیم گیری نهایی به کمیته استیناف رفته است و تا زمان اعلام رای نهایی در این خصوص اطلاع رسانی نخواهد شد.

دیدگاه‌ها