کد خبر : 1620648 | 08 تیر 1398 ساعت 14:36 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرز به دنبال دور زدن الخلیفی

پیغام رئال برای امباپه؛ تمدید نکن، منتظر باش (عکس)

رئال مادرید برنامه خاصی برای جذب ستاره اول فوتبال فرانسه در نظر دارد و حتی تحرکاتی پنهانی را نیز شروع کرده است.

پیغام رئال برای امباپه؛ تمدید نکن، منتظر باش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بر کسی پوشیده نیست که کیلیان امباپه گزینه محبوب هواداران رئال مادرید برای تقویت خط حمله محسوب می شود. سران رئال از تابستان 2017 که تا یک قدمی جذب این بازیکن پیش رفتند تا به امروز، در این اندیشه هستند تا به هر نحوی که شده، ستاره جوان فرانسوی را به خدمت بگیرند اما پس از مصاحبه هفته گذشته ناصر الخلیفی(مدیر پی اس جی) به این نتیجه رسیده اند که حداقل برای تابستان امسال، جذب امباپه غیرممکن است.

 

 

1414732

 

 

الخلیفی احتمال ماندن امباپه را 200 درصد عنوان کرد و رئال نیز قصد وارد شدن به تنش با پی اس جی را ندارد. در واقع هرچند شرایط پی اس جی نسبت به چند ماه گذشته پرتنش شده و احتمال جدایی ستاره ای چون نیمار از این باشگاه حالا زیاد است اما سران رئال قصد ندارند در چنین وضعیتی باعث ناراحتی بیشتر سران پی اس جی شوند. روابط دو باشگاه از گذشته بسیار خوب است و رئالی ها قصد دارند تا سال دیگر برای جذب امباپه صبر کنند.

 

در واقع پروسه جذب امباپه از سوی رئال متوقف نشده؛ اما سرعتش فعلا کاهش یافته و کهکشانی ها قصد دارند این انتقال را به آرامی و سر وقت انجام دهند. زمان مناسب برای یک حرکت جدی از سوی رئال، تابستان سال بعد خواهد بود.

 

 

1415978

 

 

هنوز سه سال از قرارداد امباپه به پی اس جی باقیمانده و برای سران این باشگاه اهمیتی ندارد که رئال یا هر باشگاه دیگر، چقدر پول برای جذب این بازیکن هزینه خواهند کرد. پی اس جی به لطف پشتوانه قدرتمندی چون دولت قطر، از هر گونه نیاز مالی مبراست و در عوض پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی به امباپه ارائه داده است. آنها قصد دارند امباپه را برای ماندن در سال های بیشتری ترغیب کنند و این دقیقا نقطه مقابل اهداف رئال مادرید است.

سران رئال برای امباپه پیغام فرستاده اند که اگر قصد جدایی دارد، از هر گونه تمدید با پی اس جی خودداری کند و منتظر اقدام جدی برای سال بعد باشد. قطعا عدم تمدید قرارداد امباپه، چراغ سبزی از جانب او برای رئال خواهد بود و به پی اس جی نشان می دهد که تمایلی به ماندن ندارد. این موضوع، تیتر یک شماره امروز نشریه مارکاست.

جدا کردن این ستاره جوان از باشگاه پاریسی کار بسیار دشواری است ولی تجربه ثابت کرده است که اگر یک بازیکن نخواهد در باشگاه بماند، حفظ او غیرممکن خواهد بود. امباپه برای انتقال به رئال در وهله اول نباید به تمدید قرارداد تن دهد و سپس باید منتظر حرکت نهایی مادریدی ها باشد.

 

 

دیدگاه‌ها