کد خبر : 1609646 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 10:40 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره تاتنهام: می‌توانیم آژاکس را شکست دهیم

موسی سیسوکو، ستاره فرانسوی تاتنهام می‌گوید مطمئن است تیمش می‌تواند یک هفته بد اخیر را به فراموشی سپرده و روز چهارشنبه با پشت سر گذاشتن آژاکس به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

ستاره تاتنهام: می‌توانیم آژاکس را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام از سه شنبه‌ی هفته گذشته که در خانه خود در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل آژاکس 1-0 شکست خورد، یک هفته‌ی بسیار بدی را پشت سر گذاشته است. شاگردان پوچتینو علاوه بر شکست خانگی مقابل آژاکس، در مقابل وستهام و بورنموث هم شکست خوردند تا یکی از بدترین هفته‌های امسال را پشت سر بگذارند.

 

اما موسی سیسوکو، ستاره فرانسوی تاتنهام می‌گوید اطمینان دارد او و هم‌تیمی‌هایش می‌توانند این یک هفته را به فراموشی سپرده و روز چهارشنبه در دور برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ، با پشت سر گذاشتن آژاکس به فینال لیگ قهرمانان صعود کنند. تاتنهام با عبور از آژاکس در یوهان کرویف آرنا برای اولین بار در تاریخ خود به فینال لیگ قهرمانان خواهد رسید و مقابل یکی از دو تیم لیورپول یا بارسلونا قرار خواهد گرفت.

 

1403708

 

سیسوکو در این باره گفت:" بازی با آژاکس در هلند از آن بازی‌ها نیست که هر هفته اتفاق بیفتد. با اینکه در خانه حریف به میدان می‌رویم ولی شانس پیروزی داریم و از این بابت به خودمان مطمئنیم و باور داریم. ما آنجا سعی می‌کنیم هر طور شده پیروز شده و به فینال برسیم".

 

ستاره فرانسوی در ادامه گفت:" این هفته مهم‌ترین هفته فصل برای ما خواهد بود. برای همین باید ذهنیت مثبت داشته باشیم و از فکر کردن بیش از حد به مسائل حاشیه‌ای خودداری کنیم. ما می‌دانیم که تیم باکیفیتی هستیم و می‌دانیم که می‌توانیم پیروز شویم ولی باید این را در زمین نشان دهیم. من مطمئنم که می‌توانیم از پس این کار برآییم".  

 

دیدگاه‌ها