کد خبر : 1610948 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 01:12 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرجیو: صحنه گل استقلال را ندیدم

تیم فوتبال صنعت نفت با تساوی برابر استقلال به هیچکدام از مدعیان قهرمانی در اهواز نباخت.

سرجیو: صحنه گل استقلال را ندیدم

به گزارش "ورزش سه"، سرجیو در نشست خبری بعد از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:

 

* در نیمه دوم استقلال بهتر بود

نیمه اول را بسیار خوب به پایان رساندیم. در نیمه دوم هم خیلی خوب از دروازه حفاظت کردیم. در نیمه اول بهتر بودیم اما در نیمه دوم استقلال خطرناک‌تر ظاهر شد. باید بپذیریم که تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

تیم را کاملاً از نو ساختیم

همه در جریان هستند که امسال تیم را کاملاً از نو ساختیم. بسیاری از بازیکنان سال گذشته از ما جدا شدند. مشکل دلاری در خصوص جذب بازیکنان جدید داشتیم.کرار، اکبر ایمانی و برزای را در نیم فصل‌ از دست دادیم. روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کردیم. آنها در ابتدای فصل آماده نبودند، اما در بازی‌های آخر نتیجه آن را دیدیم .گاهی اشتباهاتی می‌کنید و بازی با نتیجه تساوی تمام می‌شود.

 

فصل بعد تیم خوبی خواهیم داشت

در تمام ۱۵ مسابقه‌ای که مساوی شد خوب جنگیدیم و برای یک امتیاز به میدان نرفتیم. زمانی که مساوی‌ها زیاد شد، خیلی از هواداران ناراحت شدند، اما باید تشکر کنم از مدیرعامل که صبر و از ما حمایت کرد. آنچه که باید اعلام کنم این است که اگر تیم کنونی ما نابود نشود، فصل آینده، فصل خوبی برای صنعت نفت خواهد بود.

 

به بازیکنانم تبریک می‌گویم

در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و بهتر از استقلال بودیم، در نیمه دوم استقلال بهتر از تیم ما بازی کرد ولی در کل بازی را کنترل کردیم. می‌دانستیم استقلال تیم بسیار خوبی است، من به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی قابل قبولی انجام دادند.

 

باید قبول کنیم نتیجه بازی عادلانه بود

به نظر طاهری احترام می‌گذارم ولی در نیمه اول بازی در اختیار ما بود. ما در نیمه دوم سعی کردیم بازیکنان تازه نفس را به زمین بفرستیم، باید قبول کنیم نتیجه بازی عادلانه بود. سعی ما این بود که با بازیکنان تازه نفس نتیجه را عوض کنیم ولی شانس بزرگی را ایجاد نکردیم.

 

صحنه گل استقلال را ندیدم

من هنوز صحنه را ندیدیم، نمی‌توانم در مورد آن صحنه نظر بدهم ولی از آن فاصله که من داشتم ممکن است اظهار نظر من صادقانه نباشد. قطعا تلویزیون می‌تواند نشان بدهد که این گل درست بود یا خیر.

 

تعویض ریکانی؟

با شما موافق هستم، تا زمانی که ریکانی در زمین بود اختیار بازی را در اختیار داشتیم ولی من دیدم که او خسته است و به همین دلیل او را از زمین بیرون کشیدم.
 

 

ادامه کار در صنعت نفت؟
هیچکس از آینده خودش خبر ندارد، در واقع آینده یک مربی همین الان است که با شما حرف می‌زنم.یک بازی دیگر باقی مانده و تمام تمرکز من روی دیدار آینده است و من می‌خواهم روی آن بازی تمرکز کنم. در کل فصل بسیار سختی را گذراندیم، من همیشه به مدیرعامل باشگاه گفته ام هر وقت که او بخواهد از اینجا می‌روم، خیلی خوشحالم که او به من وقت زیادی داد و در مقابل نظرات و دیدگاه های زیاد از من حمایت کرد، خوشحالم که در نهایت نتایج مورد نظرمان را کسب کردیم.

 

دیدگاه‌ها