کد خبر : 1598823 | 23 اسفند 1397 ساعت 17:25 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی فقط یک بازیکن امید را به میدان فرستاد

در حالی که بیش از این انتظار می رفت مهدی خانی به عنوان بازیکن مدنظر گل محمدی از رده امیدها در ترکیب اصلی پدیده به میدان برود اما با نشستن این بازیکن روی نیمکت آقاجانپور نفر مورد نظر سرمربی پدیده بود.

یحیی فقط یک بازیکن امید را به میدان فرستاد

 به گزارش "ورزش سه" ، تیم پدیده مشهد از ساعت 16 امروز در تبریز دیدار خود برابر تراکتور سازی را آغاز کرد و برای این بازی از ترکیبی متفاوت نسبت به آنچه در بازی های اخیر به میدان می فرستادند استفاده کردند.

 

یحیی گل محمدی برای این بازی از میان چهار بازیکن تیم خود که در تمرینات امید ها حضور داشتند تنها محمد آقاجانپور را به میدان فرستاد این اتفاق در حالی افتاد که بیش از این انتظار می رفت محمد مهدی مهدیخانی نفر مورد نظر یحیی برای حضور در ترکیب اصلی پدیده باشد که این اتفاق نیفتاد.

 

نکته جالب توجه درباره استفاده از آقاجانپور در ترکیب امروز اینکه این بازیکن که اصلا یک مدافع راست محسوب می شود با تغییراتی که در خط دفاع پدیده اتفاق افتاد او به جناح چپ منتقل شد و مرتضی منصوری که پیش از این مدافع راست اصلی پدیده بود از ابتدا در پست همیشگی خود در زمین حاضر شد و با این حساب آقاجان پور در بازی امروز به عنوان یک مدافع چپ فعالیت می کند.

 

علاوه بر آقاجان پور مهدی خانی سینا زامهران و فرشاد هاشمی چهار بازیکن تیم پدیده هستند که به اتفاق باید در اردوهای تیم امید شرکت کنند.

دیدگاه‌ها