کد خبر : 1599007 | 24 اسفند 1397 ساعت 15:48 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی-آرسنال؛ فینال زودرس لیگ اروپا در یک چهارم نهایی

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا دقایقی پیش برگزار شد و تیم های ناپولی و آرسنال، دو مدعی بزرگ رقابت ها، در این مرحله مقابل هم قرار خواهند گرفت.

ناپولی-آرسنال؛ فینال زودرس لیگ اروپا در یک چهارم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا به پایان رسید و تیم های اسلاویا پراگ، ویارئال، والنسیا، چلسی، آرسنال، ناپولی، آینتراخت فرانکفورت و بنفیکا به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند.

اکنون با برگزاری قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد که تیم های آرسنال و ناپولی که جزو مدعیان اصلی فتح این جام هستند، باید در این مرحله به مصاف هم بروند و تنها یکی از آنها در مرحله نیمه نهایی حضور خواهد داشت.

 

1390866

 

دو تیم اسپانیایی ویارئال و والنسیا هم در این مرحله با هم روبرو می‌شوند تا یک سهمیه لالیگا در مرحله یک نیمه نهایی قطعی باشد. چلسی، دیگر مدعی رقابت ها، در این مرحله برابر اسلاویا پراگ از جمهوری چک قرار می گیرد و  بنفیکا و آینتراخت فرانکفورت هم دیگر دیدار این مرحله را برگزار خواهند کرد.

 

همچنین براساس قرعه کشی انجام شده برای مرحله نیمه نهایی، برنده دیدار تیم های ناپولی-آرسنال با برنده دیدار تیم های والنسیا و ویارئال روبرو می شود و دیگر دیدار نیمه نهایی را برنده دیدار چلسی-اسلاویا پراگ با برنده دیدار بنفیکا-آینتراخت فرانکفورت مشخص می کند.

 

1390865

دیدگاه‌ها