کد خبر : 1608344 | 10 اردیبهشت 1398 ساعت 12:44 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز:

پوگبا فکر می‌کند بهترین بازیکن دنیا است ولی نیست

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد با انتقاد تند از پل پوگبا، ستاره فرانسوی این تیم می‌گوید پوگبا به دنیای فانتزی تعلق دارد و فقط در آن دنیا است که از همه بهتر است.

پوگبا فکر می‌کند بهترین بازیکن دنیا است ولی نیست

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد در انتقاداتی تند و بی‌سابقه نسبت به پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد او را متهم کرد که فقط به دنبال جلب توجه است و به نظم و انضباط و راهنمایی نیاز دارد. اسکولز ستاره فرانسوی یونایتد را به زندگی کردن در دنیایی فانتزی متهم کرد ولی گفت معتقد نیست که یونایتد باید او را به باشگاه‌های دیگر واگذار کند.

 

درحالیکه شایعات درباره انتقال پل پوگبا به رئال مادرید بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد، پل اسکولز می‌گوید در این شکی نیست که پوگبا استعداد دارد ولی برای اینکه بتواند استعدادهایش را به ظرفیت بالفعل تبدیل کند به نظم و انضباط و راهنمایی جدی نیاز دارد.

 

1402068

 

اسکولز در پاسخ به این سوال که با توجه به آشفتگی خط میانی منچستریونایتد آیا باشگاه باید پوگبا را واگذار کند یا نه، گفت:" یونایتد در سالهای گذشته بازیکنان درجه‌یکی را از دست داده بدون اینکه عدم حضور آنها تاثیر خیلی شدیدی روی تیم بگذارد. به عنوان نمونه می‌توانم به روی کین، دیوید بکام، کریستیانو رونالدو، و رود فان نیستلروی اشاره کنم که همه زمانی که باشگاه را ترک کردند بازیکنان فوق‌العاده بزرگی بودند".

 

اسطوره یونایتد در ادامه گفت:" علت این بود که یونایتد همیشه به یک تیم متحد از بازیکنان متکی بود و به همین علت جای خالی آن ستاره‌های بزرگ واقعاً چندان احساس نمی‌شد. ما همه پل پوگبا را می‌شناسیم و از پتانسیل بالای او خبر داریم. اما پوگبا حالا دیگر به 26سالگی رسیده و استعداد و توانایی‌اش را باید هر هفته در تک‌تک بازی‌های یونایتد به نمایش بگذارد".

 

1402067

 

اسکولز در ادامه گفت:" پوگبا فکر می‌کند بازیکن بزرگی است و باید به مردم نشان بدهد که بهترین فوتبالیست دنیا است. در حالی که اینطور نیست. او فقط باید ساده بازی کند. پوگبا باید طوری رفتار کند که هم‌تیمی‌هایش برای او ارزش قائل باشند و او هم برای آنها ارزش قائل باشد".

 

 

دیدگاه‌ها