کد خبر : 1606884 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 21:46 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

با گل ثانیه پایانی؛

الزورا زخم خورده به ذوب آهن رسید

تیم فوتبال الزورا در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مغلوب النصر عربستان شد.

الزورا زخم خورده به ذوب آهن رسید 

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری بازی های گروه اول و سوم ادامه پیدا کرد و در یکی از این دیدارها تیم فوتبال الزورا در خانه به مصاف النصر عربستان رفت.


در این مسابقه ابتدا این تیم میزبان بود که با گل علا عباس عبدالنبی در دقیقه 31 به گل اول بازی دست یافت و موفق شد با همین نتیجه نیمه اول را تمام کند.


در نیمه دوم اما تیم فوتبال النصر موفق شد در دقیقه 57 با ضربه یحیی الشهری به گل تساوی دست یابد و در ادامه تعویض های سرمربی پرتغالی النصر روی ویتوریا شرایط را به سود تیم میهمان بازگرداند و شاگردانش موفق شدند درنهایت در دقیقه 98 به گل دوم برسند تا 6 امتیازی شوند و به رتبه دوم جدول برسند.


در سوی دیگر این گروه شاگردان علیرضا منصوریان با نتیجه 2 بر صفر تا دقیقه 85 از حریف خود الوصل امارات پیش افتاده اند و این پیروزی به معنای قطعی شدن صعود آنها است ولی برای صدرنشین شدن در پایان بازی های گروهی باید همچنان به روند خوبشان ادامه دهند.


دیدار بعدی ذوب آهن در کربلا مقابل الزورا خواهد بود؛ دیداری که بی شک تیم میزبان تمام توانش را برای کسب پیروزی برابر شاگردان منصوریان به کار خواهد بست.

دیدگاه‌ها