کد خبر : 1611650 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 11:41 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

زانیولو: تاتنهام و بایرن نه، در رم می‌مانم

با وجود تلاش تاتنهام و بایرن مونیخ برای جذب نیکولو زانیولو، ستاره جوان باشگاه آ اس رم، رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که زانیولو قصد دارد قراردادش با رم را تمدید کند.

زانیولو: تاتنهام و بایرن نه، در رم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند با وجود تلاش دو باشگاه تاتنهام و بایرن مونیخ برای جذب نیکولو زانیولو، ستاره جوان و ملی‌پوش ایتالیایی باشگاه آ اس رم، زانیولو قصد دارد قراردادش با رم را تمدید کرده و در این باشگاه ایتالیایی ماندگار شود.

قصد زانیولو، ستاره جوان و هافبک پرخواهان رم برای ماندن در این باشگاه برای مدیران آ اس رم که دیروز جدایی رسمی دانیله ده‌روسی از تیم‌شان را تایید کرده بودند خبر خوشحال‌کننده‌ای است. زانیولوی 19ساله تابستان گذشته در یک قرارداد معاوضه بازیکن از اینتر به رم پیوست تا راجا ناینگولان از رم به اینتر منتقل شود. زانیولو امسال برای رم درخشان ظاهر شده و در رقابتهای مختلف 35 بار با پیراهن رم به میدان رفته است.

 

1400905

 

اخیراً از دو باشگاه تاتنهام و بایرن مونیخ به عنوان اصلی‌ترین نامزدهای جذب زانیولو نام برده می‌شد و ادعا شده بود که آنها حتی با این هافبک ایتالیایی تماس گرفته‌اند.

 

اما زانیولو در گفتگو با اسکای اسپورتز ایتالیا گفت:" از قرارداد من با رم هنوز چهار سال باقی مانده و من اینجا راضی و خوشحالم. من آینده‌ام را در رم می‌بینم".

 

ستاره جوان آ اس رم در ادامه گفت:" مدیر برنامه‌های من در پایان فصل با باشگاه صحبت خواهد کرد. اینکه تیم‌های بزرگ خواهان آدم باشند همیشه خوشحال‌کننده است. ولی من روی رم تمرکز کرده‌ام و فعلا به دو بازی باقیمانده از فصل جاری لیگ فکر می‌کنم".

 

زانیولو در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" نظرم نسبت به تمدید قرارداد با باشگاه رم مثبت است و دوست دارم در این باشگاه بمانم".

 

دیدگاه‌ها