کد خبر : 1612820 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 17:32 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان پیکان خوب اما همگن بودند

صالح: برانکو با 12 بازیکن تاپ قهرمان شد

پیکان در آخرین بازی فصل شکست خورد اما عملکردش در نیمه دوم دور برگشت و در هشت مسابقه آخر در مجموع بد نبود.

صالح: برانکو با 12 بازیکن تاپ قهرمان شد

به گزارش"ورزش سه"، پیکان اگر در آخرین بازی اش برابر نساجی به پیروزی می رسید می توانست به جای رتبه یازدهم در رده نهم جای بگیرد با این حال پیکان در پنج بازی آخرش در نیم فصل دوم نتایج بدی نگرفت. مجیدصالح در این ارتباط گفت:« قبول دارم پنج بازی آخرمان با وجود سه برد ، یک مساوی و یک باخت عملکرد بدی نباشد ضمن اینکه ما در بازی آخر موقعیت های خیلی خوبی را از دست دادیم.»
او افزود:« به نظر من نساجی با توجه به این هواداران استثنایی که دارد شایسته یک ورزشگاه خیلی بهتر با رختکن و در کل مجموعه بهتری است. ورزشگاه های دیگری هستند که چمن مصنوعی بهتری دارند و به نظرم کیفیت زمین و ورزشگاه قائمشهر می تواند خیلی بهتراز این باشد.»


صالح درباره اینکه آیا با پیکان برای فصل ادامه خواهد داد یا نه گفت:« قرارداد من که برای یک نیم فصل بود و به پایان رسید. باید ببینیم در ادامه سیاست و برنامه ریزی باشگاه چگونه خواهد بود.» مربی تیم پیکان در ارتباط با اینکه گفته می شد پیکان تیم پرمهره ای بود هم گفت:« بله ما در پیکان بازیکنان خوبی داریم اما همه مانند هم بودند. به نظر من تیم خوب تیمی است که بازیکنان اصلی اش 90 درصد خوب باشند و بازیکن ذخیره اش  60 درصد، اما در پیکان همه بازیکنان مثلا 70-75 درصد بودند و این یکسان بودن برای تیم خوب نیست. ما در نیم فصل با چنین تیمی مواجه بودیم. شما به پرسپولیس به خصوص در فصل قبل نگاه کنید. برانکو با 12 بازیکن خیلی تاپ و چند ذخیره جوان توانست هم قهرمان شود و هم به فینال آسیا برسد.»

 

او درباره آینده پیکان هم گفت:« باید میزان بودجه تیم ابتدا مشخص شود. فکر کنم بزودی برنامه های تیم مشخص شده و راجع به آن تصمیم گیری شود. ما الان به غیر از دو سه بازیکن بقیه بازیکنانمان قرادادشان یک ساله است. »

 

صالح درباره بازیکنانی که از سوی کادرفنی کنار گذاشته بودند هم گفت:« من فکر می کنم قرارداد این بازیکنان با پیکان تمام شده باشد و  حالا دیگر نمی دانم کارشان چگونه پیش می رود.»
مربی پیکان در انتها گفت:« امیدوارم رئیس کارخانه ایران خودرو، آقای شیعی مدیرعامل باشگاه و هیات مدیره همینطور که تیم را حمایت کردند این حمایت را افزایش بدهند. ممکن است برای تیمی که فصل ششم شده رتبه یازدهم خوب نباشد اما پیکان با کمی برنامه ریزی بهتر می تواند تبدیل به تیمی شود که سهمیه بگیرد.»

دیدگاه‌ها