کد خبر : 1612954 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 08:39 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

ضمن دعوت از محمد رویانیان

فتح‌الله‌زاده هم به چالش بازسازی مناطق سیل زده پیوست

مدیرعامل محبوب استقلالی ها به کمپین خیریه ستاره های ورزش سه پیوست.

 فتح‌الله‌زاده هم به چالش بازسازی مناطق سیل زده پیوست

مدیرعامل سابق استقلال که همیشه بخاطر خرید های جنجالی اش در فصل نقل و انتقالات به ترکاندن بمب  معروف بود در کمپین خیریه ستاره های ورزش سه شرکت کرد.

 

فتح الله زاده در ویدئوی ارسالی اش می گوید: من در این کمپین شرکت و لباس علیرضا منصوریان را تقدیم می کنم. امیدوارم با فروش این پیراهن و عواید آن بتوانیم شادی را روی لبان هموطنان سیل زده بنشانیم.

 

او با دعوت از مجید رویانیان، مدیرعامل اسبق پرسپولیس ادامه می دهد: از آقای رویانیان خواهش می کنم به این کمپین بپیوندند تا بدین وسیله به هموطنان سیل زده بگوییم که تنها نیستند و همه ایران در کنار آن ها هستند و کمک خواهند کرد.

 

وبسایت ورزش سه با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر شروع کرده است. چهره های ورزشی  و هنری همانند امیر قلعه نویی، کیمیا علیزاده، یحیی گل محمدی، محید جلالی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان و ... در این کمپین شرکت  و یک نفر را برای کمک به سیل زدگان به چالش می کشند تا این زنجیره برای جمع آوری هرچه بیشتر کمک های مردمی ادامه دار باشد.

 

هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کرده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال کنند تا علاوه بر اجر معنوی، نام آنها در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.

 

کمپین ستاره ها 22 اردیبهشت آغاز و به مدت شش ماه در وبسایت ورزش سه ادامه خواهد داشت. کلیه کمک های نقدی و غیرنقدی ستاره های ورزشی و هنری مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

دیدگاه‌ها