کد خبر : 1612681 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 23:12 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهرداد هم مثل میلاد لژیونر شد

اولین نقل و انتقال سال؛ محمدی به پرتغال رفت

با اعلام باشگاه دپورتیوو داس آوس، وینگر سرعتی و تکنیکی سپاهان رسما به عضویت این تیم پرتغالی درآمد.

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی که با باشگاه راه‌آهن به فوتبال ایران معرفی شد، در لیگ پانزدهم که سال سقوط این تیم ریشه‌دار از لیگ برتر بود، ۲۸ بازی انجام داد و با به ثمر رساندن ۱۰ گل بهترین گلزن تیمش شد تا با این عملکرد درخشان، یک سال بعد و با وجود ابراز علاقه‌ای که برای پیوستن به پرسپولیس داشت، راهی اصفهان شده و با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کند.

 

محمدی طی سه فصل اخیر یکی از بازیکنان ثابت سپاهان بوده که در نخستین سال ۷ گل، در لیگ هفدهم یک گل و در فصل گذشته ۶ گل در ۲۹ مسابقه به ثمر رساند و یکی از مهره‌های مورد علاقه امیر قلعه‌نویی بود طوری که در ۲۶ بازی امسال حضور ثابت در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی داشت و نقش زیادی در نتایج خوب تیمش ایفا کرد.

 

او که سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه دارد، با بازی‌های خوبی که در سپاهان به نمایش گذاشت، مورد توجه باشگاه دپورتیوو داس آوس پرتغال قرار گرفت و طی روزهای اخیر رسانه‌های این کشور خبر از ابراز علاقه مسوولان آوس برای به خدمت گرفتن او را دادند.

 

محمدی ۲۵ ساله که توانایی بازی با هر دو پا را دارد خوش تکنیک و سرعتی است با پایان لیگ هجدهم و قبل از دیدار جام حذفی پرسپولیس سپاهان و پرسپولیس تکلیف تیم فصل آینده خود را مشخص کرد و به جمع لژیونر های ایرانی اضافه شد.

 

طی سه سال و نیم اخیر میلاد محمدی، برادر مهرداد فوتبال خود را در خارج از ایران و در باشگاه اخمت گروزنی ادامه می‌داد و اکنون مهرداد هم همانند او از لیگ برتر ایران رفت تا این دو بازیکن که در راه‌آهن چهره شده و سر و صدای زیادی با فوتبال زیبای خود به راه انداختند، حالا جزو لژیونرها محسوب شوند.

 

گفته می‌شود مبلغ قرارداد مهرداد محمدی با باشگاه داس آوس پرتغال ۱۴۰ هزار یورو و به مدت سه فصل خواهد بود و حالا باید انتظار انجام اولین بازی او را در این تیم داشت؛  تیمی که لیگ برتر پرتغال را با قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول به پایان رساند.

 

محمدی نخستین خرید تابستانی باشگاه داس آوس لقب گرفته و همچنین اولین بازیکن ایرانی ای است که در نقل و انتقالات پیش‌فصل تکلیف تیم آینده خود را مشخص کرده است.

 

1407236

دیدگاه‌ها