کد خبر : 1613430 | 02 خرداد 1398 ساعت 14:32 | 843 بازدید | 0 دیدگاه

عرب: نمی خواهند قهرمان حذفی شویم

ایرج عرب می گوید برخی نمی خواهند پرسپولیس قهرمان حذفی شود و با شایعات قصد به حاشیه راندن این تیم را دارند.

عرب: نمی خواهند قهرمان حذفی شویم

به گزارش "ورزش سه"، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات این تیم و شایعات موجود اظهار داشت: برای ما قابل پیش بینی بود که در این مقطع با توجه به قهرمانی که در لیگ برتر داشتیم، برای به حاشیه بردن تیم و بر هم زدن تمرکز مجموعه با چنین حاشیه‌سازی‌هایی روبرو شویم.

 

عرب در ادامه گفت:  با صراحت اعلام می‌کنم، هنوز برای نقل و انتقالات تصمیم‌گیری نکرده‌ایم و فهرست ورود و خروج نداریم. وقتی دو بازی دیگر باقی مانده است طبعا نمی‌توانیم به نقل و انتقالات ورود کنیم. بعضی می‌خواهند با این قبیل کارها، پرسپولیس را از قهرمانی حذفی دور کنند تا دبل قهرمانی رقم نخورد. وقتی این شایعات رواج پیدا می‌کند به نظر ما یک هدفش این است که ذهن بازیکن و هوادار ما را بر هم بریزد.

 

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به نقش هواداران به سایت رسمی پرسپولیس گفت: از هواداران هم تقاضا داریم برای موفقیت تیم به این قبیل اخبار توجه نکنند.  با بها دادن به این شایعات، به رواج آنها کمک می‌شود و تیم را از آرامش و تمرکز دور می‌کند. هواداران اخبار موثق درباره نقل و انتقالات را هم از سایت رسمی باشگاه دنبال کنند.

 

ایرج عرب همچنین درباره نقل و انتقالات اضافه کرد: در این آشفته بازار شایعات، بعضی می‌خواهند آب را گل آلود کنند تا از آن ماهی بگیرند. اول شایعه می‌کنند فهرست وجود دارد بعد برای بازیکنان خودشان با نام پرسپولیس بازار گرمی می‌کنند. از طرفی هم به پرسپولیس لطمه می‌زنند. گاهی هم افرادی به دروغ خودشان را از طرف پرسپولیس معرفی می‌کنند یا به بازیکنان دیگر تیم‌ها می‌گویند که پرسپولیس آن‌ها را می‌خواهد و آن بازیکن هم باور می‌کند. گاهی هم ممکن است با یک بازیکن ما مشکل داشته باشند و مرتب در پست او از بازیکنانی نام می‌برند که پرسپولیس می‌خواهد آنها را جذب کند در حالی که ما منتظریم این دو بازی هم تمام شود و بعد تازه با آقای برانکو بنشینیم و به یک جمع‌بندی برسیم.

دیدگاه‌ها