کد خبر : 1613812 | 04 خرداد 1398 ساعت 18:57 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

صادق محرمی روی استیج قهرمانی

24 ساعت تا جشن اروپایی مدافع سابق پرسپولیس

مدافع فصل گذشته پرسپولیس در اولین تجربه حضور خود در فوتبال اروپا، فردا به همراه دیناموزاگرب جشن قهرمانی خود را برگزار خواهد کرد.

24 ساعت تا جشن اروپایی مدافع سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی، مدافع موفق پرسپولیس در فصل هجدهم که بعد از جشن قهرمانی به همراه این تیم، راهی فوتبال اروپا و تیم دیناموزاگرب شد، اکنون قهرمانی خود را اینبار در اروپا با دیناموزاگرب جشن گرفته تا برای سومین فصل پیاپی روی استیج برود.


محرمی که طی دو فصل حضور در پرسپولیس توانسته بود به خوبی مدارج ترقی و پیشرفت را طی کند و برای تجربه فضای فوتبال اروپا راهی دیناموزاگرب شد. تیمی که با حضور در لیگ قهرمانان می‌توانست یک ویترین فوق العاده برای این ستاره 22 ساله فوتبال ایران محسوب شود.

 

1408414


مدافع راست سابق پرسپولیس که بعد از تجربه حضور در فوتبال اروپا به لیست تیم ملی نیز راه یافته بوده، در لیست دیناموزاگرب توانسته یک تجربه حضور در لیگ قهرمانان برابر ویکتوریا پلاژن را به صورت فیکس به کارنامه اضافه کند و دو بازی نیز در جام حذفی کرواسی برای این تیم انجام داد. او در لیگ کرواسی نیز 20 بازی و 1688 دقیقه برای آنها به میدان رفت تا موفقیت مناسبی نصیب خود کند و به خوبی اعتماد نناد بجیلیسیا را جلب کرده است.


دیناموزاگرب اکنون در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل لیگ کرواسی با 89 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و با اختلاف امتیازی 23 نسبت به ریکا قهرمانی خود را مسجل کرده است تا بار دیگر عنوان برتر فصل را از آن خود کند. آنها در بازی فردا برابر هایدوک اشپیلت در مکسیمیر به عنوان استادیوم خانگی خود جشن قهرمانی را برپا کنند.

 

1408413


صادق محرمی اکنون هرچند یک فصل است که از جمع پرسپولیس جدا شده و راهی فوتبال اروپا شده اما خوش شانس بوده که اینبار با پیراهن آبی رنگ دیناموزاگرب بار دیگر فرصت برگزاری جشن قهرمانی پایان فصل را دارد تا بتوانند همانند هم‌تیمی‌های سابق خود طعم شیرین قهرمانی دوباره و دستیابی به مدال را بچشد. او در پایان بازی فردا برابر هایدوک به بازیکن دیگری از فوتبال ایران تبدیل خواهد شد که تجربه قهرمانی در فوتبال اروپا را به دست آورده است. پیش از او علی دایی، کریم انصاریفرد، مهرداد میناوند، احسان حاجی صفی و سردار آزمون موفق به دستیابی به عنوان قهرمانی در فوتبال اروپا شده بودند.

دیدگاه‌ها