کد خبر : 1612894 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 00:09 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال با برد به خط پایان رسید؛

استقلال 2- العین 1 حسرت تیم 8 امتیازی گروه مرگ

استقلال موفق شد در آخرین دیدار فصل خارج از خانه حریف خود را شکست دهد.

استقلال 2- العین 1 حسرت تیم 8 امتیازی گروه مرگ

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و فرهاد مجیدی فصل را با یک برد شیرین اما مملو از حسرت به پایان رساندند. آبی ها هر چند گل اول را دریافت کردند اما بعد از آن توانستند به بازی برگردند و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند.


استقلالی ها با این برد 8 امتیازی شدند و در کنار تیم الدحیل رده دومی با 8 امتیاز قرار گرفتند اما به دلیل شکست در بازی رو در رو، از دور مسابقات کنار رفتند.

 

روز ششم لیگ قهرمانان آسیا 2019 / دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 1398 / ساعت 22:30
ورزشگاه هزاع بن زاید / تماشاگر نزدیک به 2هزار نفر
داور اول: ا کو هیونگ جین؛ کمک ها؛ یون کوانگ یول و پارک سانگ جون

 

ترکیب العین امارات:


خالد عیسی، تونجو حامد، سعید جمعه، بندر الاهبی، خالد البلوشی، خالد عبدالرحمن (78 الجنیبی)، عامر عبدالرحمن، مهند سالم، شیوطانی، کایو فرناندز و مارکوس برگ(75 محمد خلفان).


سرمربی: گایدو

 

ترکیب استقلال ایران:


سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، وریا غفوری، روزبه چشمی، امید نورافکن، مهدی قائدی( 86محسن کریمی)، آیاندا پاتوسی(73 علی کریمی) روح الله باقری(61 گادوین منشا) و مرتضی تبریزی


سرمربی فرهاد مجیدی

 

اخطار

 

کایو  (34) مارکوس برگ (38) از العین

روزبه چشمی (51) دانشگر(78) از استقلال

 

شرح گل

 

العین امارات یک - استقلال ایران صفر ( مارکوس برگ  دقیقه 12): حرکت سریع بازیکنان العین در یک ضد حمله باعث شد تا برگ در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و این بازیکن با یک ضربه دقیق از بین پاهای حسینی العین را به گل اول رساند.

 

العین امارات یک - استقلال ایران یک(محمد دانشگر دقیقه 21): کرنر ارسالی وریا غفوری را محمد دانشگر با ضربه سر بالاتر ازمدافعان العین تبدیل به گل کرد.

 

العین امارات یک - استقلال ایران 2(مرتضی تبریزی دقیقه 45+1): پاس خوب زکی پور در محوطه جریمه به پاتوسی رسید و این بازیکن با یک ضربه آرام توپ را برای تبریزی کاشت تا تبریزی با یک ضربه دقیق با پای غیر تخصصی گلزنی کند.

 

شرح نیمه اول:

استقلال بازی را بهتر آغاز کرد و موقعیت های نصف و نیمه ای را برابر دروازه حریف داشت اما العین با استفاده از یک ضد حمله موفق شد دروازه حسینی را باز کند. آبی ها باز هم تیم برتر زمین شدند و موقعیت های زیادی را ساختند و در نهایت موفق شدند با ضربه سر دانشگر به گل تساوی برسند. استقلالی ها در ادامه باز هم به حملات ادامه دادند و دقیقه 45+1 به گل دوم رسیدند.

 

1407471

 

شرح نیمه دوم:


استقلال نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و خیلی زود به ضربه پنالتی رسید اما پاتوسی موفق به گلزنی نشد. بعد از این پنالتی العین تیم برتر زمین شد و دقایق زیادی استقلال را تحت فشار قرارداد اما آبی ها مقاومت کردند و در نهایت با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 8: وریا غفوری در یک موقعیت مناسب می توانست با پاس کات بک موقعیت سازی کند اما بازیکنان العین در محوطه جریمه توپ او را به کرنر فرستادند.

دقیقه 26: سانتر احبابی با ضربه سر برگ همراه شد اما حسینی در دو مرحله این توپ را مهار کرد.

دقیقه 28: حرکت خوب باقری با پاس او به تبریزی همراه شد اما ضربه او را عیسی در دو مرحله دور کرد.

دقیقه 29: حرکت خوب وریا غفوری با پاس رو به عقب او همراه شد اما ضربه پاتوسی با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 32: باز هم استقلال از سمت راست حرکت کرد و این بار هم موقعیت مناسبی برای پاتوسی ایجاد شد اما ضربه او را گلر گرفت.

دقیقه 49: ضربه پنالتی پاتوسی را خالد عیسی با یک واکنش صحیح مهار کرد تا مانع از سومین گل حریف شود.

دقیقه 54: ضد حمله سریع بازیکنان العین تبدیل به یک موقعیت خطرناک شد. کایو بعد از دریبل زنی ابتدا با یک شوت دروازه استقلال را تهدید کرد اما حسینی مانع از گلزنی شد. توپ برگشتی نیز  با ضربه مهاجمان العین همراه شد اما نورافکن توپ را از روی خط برگرداند.

دقیقه 66: کرنر ارسالی بازیکنان العین در یک رفت و برگشت به احبابی رسید اما ضربه این بازیکن قبل از ورود به دروازه به سینه غفوری خورد تا تبدیل به گل نشود.

دقیقه 77: پاس کاری زیبای بازیکنان استقلال به وریا غفوری رسید اما ضربه این بازیکن را عیسی نتوانست در مرحله اول مهار کند. ضربه برگشتی به قائدی رسید اما عیسی قبل از ضربه زدن قائدی توانست توپ را جمع کند

 

1407472

 

حاشیه:


*با توجه به وضعیت دو تیم و البته گرمای هوا، استقبال خوبی از این دیدار نشده است.
*مجیدی در زمان گرم کردن در کنار زمین حاضر شد.
*نزدیک به 200 هوادار استقلال در ورزشگاه حضور دارند.
*علی کریمی با وجود مصدومیت روی نیمکت استقلال حضور دارد.

*گرمای هوا باعث شد تا علی کریمی با کاور روی نیمکت بنشیند؛ این اتفاق با تذکر ناظر مسابقه همراه شد و این بازیکن مجبور شد تا پیراهن خود را بر تن کند.

*برخورد توپ از فاصله نزدیک به صورت قائدی باعث شد دقیقه 63 لحظاتی این بازیکن بیهوش شود اما با حضور پزشکان استقلال، این بازیکن به جریان مسابقه بازگشت.

*فرهاد مجیدی در دقایق پایانی مسابقه از سوی هواداران تشویق شد.

 

بهترین بازیکن:


محمد دانشگر فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند و توانست ضمن گلزنی برابر العین، در دفاع نیز روز موفقی را داشته باشد. دانشگر که حالا به پختگی قابل قبولی رسیده، یکی از مهره های کلیدی دفاع استقلال است. تبریزی نیز در این دیدار عملکرد خوبی داشت.

 

دیدگاه‌ها