کد خبر : 1585222 | 30 دی 1397 ساعت 10:03 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

نبیل فکیر، همچنان در رویای لیورپول

نبیل فکیر، ستاره فرانسوی لیون می‌گوید با وجود اینکه دورخیزش برای انتقال به لیورپول با موفقیت همراه نشده ولی همچنان رویای پیوستن به این تیم را در سر دارد.

نبیل فکیر، همچنان در رویای لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، هفت ماه بعد از آنکه شایعات بسیار زیاد درباره انتقال نبیل فکیر، ستاره فرانسوی لیون به لیورپول، سرانجام به واقعیت تبدیل نشد، فکیر می‌گوید همچنان مایل است لیون و فرانسه را ترک کرده و فوتبال خود را در لیگی دیگر ادامه دهد. در ماه ژوئن 2018، مذاکرات لیورپول و لیون برای جذب فکیر به مراحل نهایی رسیده بود. مبلغ قرارداد 53 میلیون پوندی و همه جزئیات بین دو باشگاه حل و فصل شده بود و حتی مدیران رسانه‌ای دو باشگاه آماده ارسال خبر رسمی این انتقال بودند که ناگهان لیورپول در آخرین لحظه از این معامله منصرف شد.

 

لیورپول بعدها گفت پزشکان این تیم با بررسی اسکن‌های انجام‌شده از زانوی نبیل فکیر، نگران شده بودند که شاید او در لیورپول خیلی زود مصدوم شده و نتواند آنطور که انتظار می‌رود، برای قرمزهای آنفیلد موثر باشد.

 

فکیر از آن زمان تا امروز از امضای قرارداد جدید با لیون سر باز زده و حالا می‌گوید با اینکه هنوز تصمیم مشخصی نگرفته ولی مایل است فوتبال خود را در خارج از فرانسه دنبال کند. روزنامه لیورپول اکو، می‌گوید از حرفهای فکیر مشخص است که او هنوز رویای بازی در آنفیلد را در سر دارد.

 

1374365

 

فکیر در این باره گفت:" من با باشگاه لیون در حال صحبت هستم. با رئیس باشگاه صحبت کرده‌ام و اوضاع آرام آرام در حال پیشرفت است. من برای تصمیم‌گیری تاریخ مشخصی اعلام نکرده‌ام و عجله‌ای هم ندارم. هیچکس هم من را تحت فشار نگذاشته است".

 

فکیر در ادامه گفت:" نمی‌دانم تا چه زمانی در لیون می‌مانم. سال گذشته قرار بود آخرین سال من در این باشگاه باشد ولی هنوز اینجا هستم. البته من در لیون خوشحال هستم ولی کدام فوتبالیستی است که دلش نخواهد هیجان یک لیگ جدید و یک باشگاه جدید را تجربه کند".

 

در ماه‌های اخیر شایعاتی درباره تلاش چلسی برای جذب فکیر مطرح شده ولی ستاره فرانسوی می‌گوید باشگاه لندنی تا کنون با او تماسی نگرفته است.

 

دیدگاه‌ها