کد خبر : 1520953 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 22:00 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

صبای قم، تیمی که 10 هفته متوالی باخت!

صبای قم با قاطعیت در رده هفدهم قرار گرفت و به لیگ دسته دو سقوط کرد.

صبای قم، تیمی که 10 هفته متوالی باخت!

به گزارش "ورزش سه"، فاصله 25 امتیازی تا منطقه سبز رنگ بقا، نشان از حال ناخوش نماینده قم دارد؛ تیمی که روزگاری با نام صباباطری در لیگ برتر حاضر می شد و ستاره هایی نظیر علی دایی، یحیی گل محمدی، سهراب بختیاری زاده و... را در اختیار داشت و در لیگ برتر و آسیا، تیمی قابل احترام به شمار می رفت.

 

اما آن ها با صمد مرفاوی به لیگ یک سقوط کردند و بلافاصله و با اختلاف، راهی لیگ آزادگان شدند. صحبت درخصوص مسائل حاشیه ای این تیم بسیار است اما صبا از کِی سقوط کرد؟

 

البته نتایج این تیم در طول فصل، حکایت از سقوط احتمالی این تیم داشت اما باخت های پیاپی از هفته بیست و چهارم دیگر امید به معجزه را نیز در دل هواداران فوتبال از بین برد.

 

صبایی ها از هفته بیست و پنجم تا سی و چهارم آنقدر باختند که شمار شکست هایشان  به تعداد گل زده شان یعنی 24 رسید! تفاضلشان -66 شد و 90 بار توپ را در تور دروازه دیدند...

 

آن ها در هفته بیست و پنجم 3 گل از شهرداری ماهشهر خوردند، سپس در جدال قعرنشین ها با راه آهن مغلوب شدند، بعد به شهرداری تبریز باختند تا مانع از سقوط این تیم شوند و در هفته بیست و هشتم نیز دو گل از مس کرمان دریافت کردند. اما این ها تازه روزهای خوب بودند؛ پس از آن باخت های شش گله و هفت گله فرا رسیدند تا سرانجام کابوس با شش تایی شدن مقابل فجر به پایان رسید؛ کابوسی که برای برخی مسئولان قم دلپذیر و شاید فقط برای مردم این استان و فوتبال دوستان، تلخ و ترسناک بود.


هفته بیست و پنجم: ش ماهشهر 3 صبا 1
هفته بیست و ششم: صبا 0 راه آهن 1
هفته بیست و هفتم: ش تبریز 3 صبا 1
هفته بیست و هشتم: صبا 0 مس کرمان 2
هفته بیست و نهم: اکسین 8 صبا 0
هفته سی ام: صبا 1 نساجی 6
هفته سی و یکم: مس رفسنجان 7 صبا 0
هفته سی و دوم: بادران 7 صبا 0
هفته سی و سوم: صبا 0 ماشین سازی 4
هفته سی و چهارم: فجرسپاسی 6 صبا 1

دیدگاه‌ها