کد خبر : 1610505 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 11:36 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای نشریه فرانسوی: نیمار در فکر ترک PSG

نشریه فرانسوی le10sport مدعی شد نظر نیمار، ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن، درباره آینده‌اش در این تیم تغییر کرده و نیمار حالا به خروج از PSG تمایل پیدا کرده است.

ادعای نشریه فرانسوی: نیمار در فکر ترک PSG

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی le10sport مدعی شد نیمار که پیش از این گفته می‌شد تصمیم دارد به به پاری سن ژرمن وفادار بماند اخیراً تصمیمش را عوض کرد و به ترک این باشگاه متمایل شده است. این در حالی است که نیمار از آغاز، تصمیم برای پیوستن به باشگاه فرانسوی را به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و استراتژیک اتخاذ کرده بود و از طرف دیگر می‌دانست در هیچ باشگاه دیگری امکان اینکه بتواند از مزایای مالی‌ای به اندازه مزایای مالی PSG برخوردار شود، وجود ندارد.

 

1404849

 

اما نشریه فرانسوی le10sport مدعی شد با توجه به اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر افتاده و حذف سریع PSG از لیگ قهرمانان اروپا که عملاً تکرار حذف سال گذشته این تیم بود، نیمار در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و حالا بیشتر به خروج از باشگاه پاری سن ژرمن متمایل شده است.

 

نشریه فرانسوی معتقد است نیمار و نزدیکانش از مدتی پیش به این موضوع فکر می‌کردند و حالا به نظر می‌رسد نتیجه مشورت‌های نیمار و نزدیکانش، تمایل ستاره برزیلی برای ترک کردن  PSG بوده است.

 

دیدگاه‌ها