کد خبر : 1608358 | 10 اردیبهشت 1398 ساعت 13:27 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوکا یوویچ، ستاره‌ای مدیون نیکو کوواچ

میلان یوویچ، پدر لوکا یوویچ، گلزن صرب آینتراخت فرانکفورت که مورد توجه بزرگترین باشگاه‌های اروپایی قرار گرفته می‌گوید نیکو کوواچ بزرگترین نقش را در پیشرفت خارق‌العاده پسرش داشته.

لوکا یوویچ، ستاره‌ای مدیون نیکو کوواچ

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ با گلهای متعدد و زیبایی که امسال برای آینتراخت فرانکفورت به ثمر رسانده نام خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمین اروپا مطرح کرده و بزرگترین باشگاه‌های فوتبال قاره سبز با تمام توان برای رقابت بر سر جذب این مهاجم صرب در فصل نقل و انتقالات تابستانی آماده شده‌اند.

 

یوویچ 21ساله در 43 بازی برای آینتراخت 25 گل به ثمر رسانده و ستاره بی چون و چرای این روزهای فرانکفورت است. اما یوویچ در اولین روزهای ورود به باشگاه آینتراخت وضعیت کاملا متفاوتی با امروز داشت.

 

1402082

 

یوویچ فصل گذشته زمانی که نیکو کوواچ، سرمربی امروز بایرن مونیخ، هدایت آینتراخت را به عهده داشت درحالی فصل را آغاز کرد که به عنوان بازیکن قرضی از بنفیکای پرتغال به فرانکفورت آمده بود. کوواچ در نیمه اول فصل اعتماد چندانی به مهاجم صرب نداشت و او در نیمه اول فصل تنها 250 دقیقه به میدان فرستاده شد.

 

اما کوواچ در نیمه دوم فصل به این صرب جوان اعتماد کرد تا او پاسخ اعتماد مربی‌اش را با هفت گل و یک پاس گل در چهارده بازی بدهد. یوویچ از آن زمان در مسیر پیشرفت بسیار سریع قرار گرفت و در پایان فصل به مهاجمی کامل تبدیل شده بود.

 

پدر لوکا، میلان یوویچ در گفتگو با اشپورت1 می‌گوید کوواچ نقش مهمی در پیشرفت پسرش داشته و حتی به او قول داده بوده که پسرش را به فوتبالیستی بزرگ تبدیل خواهد کرد.   

 

1402081

 

میلان یوویچ می‌گوید در جلسه‌ای که فردی بوبیچ هم در آن حضور داشته، نیکو کوواچ درباره لوکا گفته:" من سعی می‌کنم لوکا را تحریک کنم. او می‌تواند از دستم عصبانی باشد. اشکالی ندارد. هدف من این است که انگیزه او را بیشتر کنم".

 

پدر مهاجم صرب آینتراخت می‌گوید کوواچ در ادامه به او رو کرده و گفته:" پسرت را به من بده تا از او بهترین فوتبالیست دنیا را بسازم".

 

میلان یوویچ می‌گوید به نیکو کوواچ اعتماد کرده و او به قول خود وفادار بوده است. میلان یوویچ در این باره گفت:" پسر من لوکا به نیکو کوواچ خیلی مدیون است. کوواچ بود که مغز او را شستشو داد و باعث شد به خودش ایمان داشته باشد و برای رسیدن به اوج موفقیت تلاش کند".

 

دیدگاه‌ها