کد خبر : 1603226 | 19 فروردين 1398 ساعت 09:18 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال به خاطر نقاب مکزیکی: با نقاب هم بازنده‌ای!(عکس)

کری‌خوانی کاپیتان واتفورد، تروی دینی، با رائول خیمنز، زننده گل دوم ولوز که در جریان شادی بعد از گل خود یک نقاب مخصوص مکزیکی به صورت زده بود، حتی بعد از پایان بازی هم ادامه داشت.

جنجال به خاطر نقاب مکزیکی: با نقاب هم بازنده‌ای!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، واتفورد دیروز در نیمه‌نهایی جام حذفی در یک بازی دراماتیک موفق شد ولوز را با حساب 3-2 شکست داده و به فینال جام حذفی انگلیس صعود کند. یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های این بازی بعد از به ثمر رسیدن گل دوم ولوز توسط رائول خیمنز، بازیکن مکزیکی این تیم اتفاق افتاد.

 

1396150

 

زمانی که خیمنز در دقیقه 62 گل دوم تیمش را به ثمر رساند یک نقاب مخصوص مکزیکی به صورت زد که در مکزیک توسط کشتی‌گیران سنتی این کشور استفاده می‌شود و نشان‌دهنده جسارت و شجاعت کشتی‌گیر و نماد غلبه او بر حریفانش است.

 

ولوز که با این گل 2-0 از حریف پیش افتاده بود در دقیقه 90+4 با گل تروی دینی، کاپیتان واتفورد بازی را مساوی دید و در نهایت در وقتهای اضافه با دریافت یک گل دیگر حذف شد تا واتفورد برای دیدار با سیتی به فینال جام حذفی صعود کند.

 

1396149

 

دینی، کاپیتان و مهاجم کهنه‌کار واتفورد اما در پایان بازی همچنان به کری‌خوانی با ستاره مکزیکی ولوز به خاطر شادی بعد از گل جنجالی‌اش ادامه داد و در گفتگو با خبرنگاران گفت:" راستش من در جریان بازی خوب ندیده بودم او چکار کرده ولی بعد از بازی تصاویرش را کامل تماشا کردم. واقعیت این است که دلم می‌خواهد حرفهای بدی به او بزنم ولی بهتر است جلوی خودم را بگیرم و بگویم اتفاقا خوشحالم که آن نقاب را درآورد و به صورت زد. به خصوص حالا که باخته. چون حالا فقط می‌توانم به او بگویم از شکستت لذت ببر بازنده!".

 

کاپیتان واتفورد در ادامه گفت:" اشتباه نکنید، او بازیکن خیلی خیلی عالی‌ای است. ولی من خدا را شکر می‌کنم که در جریان بازی نزدیکش نبودم چون اگر آن حرکت را دیده بودم احتمالا نمی‌توانستم جلوی خودم را بگیرم و با او درگیر می‌شدم".

 

دیدگاه‌ها