کد خبر : 1613460 | 02 خرداد 1398 ساعت 18:47 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

والدانو:

باید مجسمه زیدان را در خانه پرز قرار دهند

سرمربی و بازیکن سابق رئال، بازگشت زیدان را حرکتی قهرمانانه از سوی این مرد فرانسوی عنوان کرد.

باید مجسمه زیدان را در خانه پرز قرار دهند

به گزارش "ورزش سه"، رئال در ماه مارچ و با هدایت سولاری، در طول یک هفته شانس قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان را از دست داد و سران باشگاه تصمیم به برکناری او گرفتند. کمتر کسی تصور می کرد که جانشین او زین الدین زیدان باشد. کسی که در انتهای فصل گذشته استعفا کرده بود ولی زیزو به درخواست فلورنتینو پرز(رئیس رئال) پاسخ مثبت داد و به رئال برگشت.

هرچند رئال زیر نظر او در 11 بازی پایانی فصل نتایج خوبی کسب نکرد؛ ولی بسیاری معتقدند که زیزو حالا به شناختی کامل از تیم خود برای فصل بعد دست یافته است.

 

 

1389785

 

 

خورخه والدانو در همین رابطه به اوندا سرو گفت:« از نظر من، بازگشت به رئال از سوی زیدان، یک حرکت قهرمانانه بود. او شایسته این است که مجسمه اش را در بیرون سانتیاگو برنابئو نصب کنند و یکی دیگر را نیز در باغچه خانه فلورنتینو پرز قرار دهند! او عاشق رئال است و زمانی که احساس کرد تیم محبوبش شرایط خوبی ندارد، تن به ریسک خطرناکی داد.»

 

والدانو در مورد نقل و انتقالات تابستانی رئال گفت:« رئال نیاز به یک ضرب شست محکم در بازار تابستانی دارد. باشگاه باید در نقل و انتقالات فعال عمل کرده و پس از چند سال که خرید قابل ذکری نداشت، این بار پنج یا شش بازیکن بزرگ را به خدمت بگیرد.

پوگبا؟ او شاید در منچستریونایتد توفیق یوونتوس را نداشته ولی اگر به رئال بیاید، زیدان برای او برنامه خاصی خواهد داشت. پوگبا می تواند در رئال احیا شود.»

 

 

دیدگاه‌ها