کد خبر : 1612590 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 16:38 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مورد این قانون هیچ ابلاغی به باشگاه ها نشده؛

تابش: با قانون 50/50 ما چه میزبانی هستیم؟

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید تمامی ارگان های ذی ربط در استان اصفهان مخالف برگزاری دیدار نیمه نهایی با ظرفیت 50/50 جهت حضور هواداران هستند.

تابش: با قانون 50/50 ما چه میزبانی هستیم؟

به گزارش "ورزش سه"، از روز گذشته که خبر مربوط به ظرفیت مساوی جهت حضور هواداران پرسپولیس در نقش جهان برای تماشای دیدار نیمه نهایی تیمشان مقابل سپاهان منتشر شد، خبرهای مختلفی در این رابطه منتشر شده و باشگاه سپاهان به این موضوع واکنش منفی داشته است.


مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان صبح امروز در جلسه ای با شورای تامین استان اصفهان شرکت کرد تا در مورد برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی صحبت شود.


تابش پس از این جلسه در گفتگو با رسانه باشگاه سپاهان با انتقاد از اجرای قانون ظرفیت 50/50 هواداران در نیمه نهایی گفت: از این موضوع خیلی متعجب شدیم. نیمه نهایی شرایطش متفاوت است. اگر فینال را اعلام می کردند، منطقی بود؛ چون معمولا فینال مسابقات جام حذفی را در یک شهر بی طرف برگزار می کنند. در یک ورزشگاه بی طرف و با ظرفیت 50/50 برای حضور هواداران. اما نیمه نهایی از مدت ها قبل قرعه کشی شده و جدول تنظیم شده و ما ماه ها است که می دانیم، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان پرسپولیس در نیمه نهایی هستیم و یک دفعه این خبر اعلام می شود ! این قضیه شهر و استان اصفهان را ملتهب کرده است. خودتان فکر کنید ببینید برگزاری این بازی چقدر دشوار می شود. اگر هم ما به عنوان میزبان پذیرای تیم محترم پرسپولیس هستیم، پس چه شرایط میزبانی. این اسمش میزبانی نیست و چیز دیگری است.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه با اشاره به جلسه ای که با مسئولین شورای تامین استان جهت برگزاری بازی برگزار کرده، اضافه کرد: من امروز صبح هم جلسه ای با شورای تامین داشتم. بسیار همدل و متحد همه مسئولین و ارگان های زیربط متفق القول معتقد بودند که این کار غیر اصولی و شرایط بسیار بسیار ناجوری را برای برگزاری مسابقه ایجاد کرده است. این است که من مخالفت صد در صدی خودم را با این موضوع اعلام می کنم و واقعا قصد اینکه التهاب را بیشتر بکنیم، نداریم ولی خود فدراسیون و سازمان لیگ بررسی کنند و ببینند چنین شرایطی می تواند، برگزاری یک مسابقه را به صورت منطقی و صحیح اجرا کند.


تابش در ادامه خبر داد باشگاه سپاهان به صورت رسمی به فدارسیون نامه زده و حرف هایش را از سر گرفت و افزود: ما کتبی اعتراضمان را به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کردیم. امیدواریم توجه کنند و تجدید نظر بکنند. ضمن اینکه دوستان می گویند از سال قبل این مصوب شده ولی هیچ ابلاغی به باشگاه ها یا حتی هیئت فوتبال نشده. در جام حذفی امسال هم در کرمان بازی کردیم، قانون ظرفیت 50/50 نبود و 10 درصد از ورزشگاه را به ما دادند که حقشان هم بود. ما در نقش جهان هم میزبان نساجی مازندران بودیم که این بازی هم بحث 90/10 اعمال شد.


تابش در قسمت پایانی حرف هایش از مسئولین خواست در اجرای این قانون تجدید نظر کنند و بیان کرد: من باز هم تاکید می کنم که در این موضوع تجدید نظر کنند. عده ای از هواداران تماس می گیرند و می گویند چرا از حق و حقوق هواداران دفاع نمی کنید. اینطوری نیست؛ ما دفاع می کنیم ولی اهل جار و جنجال نیستیم. اینطوری که من هر اقدامی می کنم، باید بیایم و به همه بگویم. من به طریق معقول و از طریق مراجه ذی صلاح و ذی اثر اقدامات را انجام داده ام.  اتفاقا منتظر جلسه امروز شورای تامین استان بودم تا نظر شورای تامین را بدانیم. نظر شورای تامین اعلام خواهد شد ولی همه ارگان های ذی ربط و ذی صلاح نظر مساعدی نسبت به این قضیه نداشتند.

دیدگاه‌ها