کد خبر : 1618058 | 26 خرداد 1398 ساعت 16:56 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

قدم بزرگ سیتی برای جذب رونالدوی جدید پرتغال

ژوائو فلیکس، ستاره 19 ساله باشگاه بنفیکا را بسیاری، رونالدوی بعدی فوتبال پرتغال می دانند.

قدم بزرگ سیتی برای جذب رونالدوی جدید پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس فصل گذشته در عین جوانی به ترکیب ثابت بنفیکا رسید و بازی های درخشانی برای این تیم به نمایش گذاشت. او کمک کرد بنفیکا قهرمان پرتغال شود و با زدن 20 گل، یکی از بهترین های تیمش بود.

درخشش او باعث شده تا تیم های بزرگی چون اتلتیکو و سیتی خواهان جذبش شوند ولی بند فسخ 120 میلیون یورویی، مانع بزرگی در راهی جدایی او از بنفیکا محسوب می شود. باشگاه پرتغالی حاضر نیست تحت هیچ شرایطی از این مبلغ کسر کند.

 

 

1413398

 

 

در حالی که گفته می شود اتلتیکو شانس اول جذب فلیکس است و او را جایگزین گریزمان خواهد کرد، امروز نشریه میرر ادعا کرد که سران سیتی قدم هایی بزرگ در راه جذب این پدیده پرتغالی برداشته اند.

پیشنهاد سیتی پرداخت مبلغی پایین تر از 120 میلیون یورو است اما حاضرند فلیکس را یک فصل به بنفیکا قرض دهند. پپ گواردیولا از داشتن استرلینگ،  آگوئرو و ژسوس در خط حمله خود راضی است و برای فصل بعد نیاز به مهاجم جدید ندارد. به همین دلیل مشکلی با حضور فلیکس در بنفیکا برای یک سال به صورت قرضی نخواهد داشت.

این پیشنهاد ممکن است برای بنفیکا راضی کننده باشد و آنها حاضر شوند پای میز مذاکره بنشینند. باشگاه اتلتیکو در عوض تلاش دارد تا از رقم انتقال قطعی فلیکس کم کند ولی با پاسخ منفی قاطع بنفیکا روبرو شده است.

 

دیدگاه‌ها