کد خبر : 1619216 | 01 تیر 1398 ساعت 12:13 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

اختصاصی ورزش سه از فرودگاه مهرآباد

گل‌محمدی به مشهد پرواز کرد

خبرنگار ورزش سه یحیی گل محمدی نامزد اصلی پست سرمربیگری پرسپولیس را در فرودگاه مهرآباد شکار کرد.

گل‌محمدی به مشهد پرواز کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، در شرایطی که امروز اولین تمرین تیم فوتبال پدیده شهرخودرو برگزار می شود، یحیی گل محمدی سرمربی پدیده با وجود مذاکرات طولانی با پرسپولیس در تمرینات تیمش حاضر خواهد بود. او در گفت وگویی کوتاه به خبرنگار ما گفت: بندی مبنی بر جدایی در صورت پیشنهاد پرسپولیس در قرارداد من گنجانده نشده و این صحبت شایعه است.

 

یحیی گل محمدی حاضر نشد بیش از این با خبرنگار ورزش سه صحبت کند. جالب اینکه در این پرواز مهدی رحمتی دروازه بان جدید پدیده نیز گل محمدی را همراهی می کند. به این ترتیب با برگزاری اولین تمرین پدیده همه چیز دست فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده است و تنها در صورت رضایت او مجوز حضور گل محمدی در پرسپولیس صادر خواهد شد.

 

 

اختصاصی: مهدی رحمتی در پرواز مشترک با یحیی گل محمدی به مشهر پرواز کرد


گل محمدی که قبلا و در دوره مانوئل ژوزه جانشین او شد و نتایج مثبتی با پرسپولیس گرفت، فعلا و همچنان مهم ترین گزینه جانشینی برانکو ایوانکوویچ است و ظاهرا از چالش جانشینی سرمربی نامدار پرسپولیس ترسی ندارد. با این حال اگر حمیداوی به گل محمدی برای جدایی رضایت ندهد، این کاپیتان سابق تیم ملی ایران فصل آینده نیز در تیم پدیده خواهد ماند. حمیداوی تاکید دارد با توجه به اینکه تیم پدیده بر پایه تفکرات یحیی بسته شده، او نباید از شهر خودرو جدا شود.

 


گل محمدی در فرودگاه مهرآباد در حالی در انتظار پرواز به مشهد است که هواداران پرسپولیس مدام از او درباره حضور در این تیم سوال می کنند. او که مشخصا علاقه دارد تیم آینده اش پرسپولیس باشد، با صبر و حوصله به سوالات جواب می دهد و البته سیاست مدارانه جوری صحبت می کند که حرفهایش سوءتفاهمی برای پدیده کارفرمای فعلی اش ایجاد نکند.


به نظر می رسد سرنوشت جدایی یا بقای گل محمدی در پدیده تا دو ساعت آینده مشخص شود.

 


گفتنی است؛ تمرین امروز تیم پدیده ساعت 18 در مشهد برگزار می شود.

 

گزارش: احمدرضا خلیلی

 

 

دیدگاه‌ها