کد خبر : 1618818 | 30 خرداد 1398 ساعت 04:30 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی از همه شیوه های وقت کشی استفاده نشد

لطف شاگردان سانچز به کلمبیایی ها

بازیکنان تیم ملی قطر در دیدار برابر کلمبیایی ها به گونه‌ای ظاهر شدند که گویی در یک تورنمنت ۱۰۰ درصد آسیایی مشغول بازی هستند هرچند باید این را هم باید گفت که آنها به حریف احترام گذاشتند و از تمام شیوه‌های وقت‌کشی خود استفاده نکردند.

لطف شاگردان سانچز به کلمبیایی ها 

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی قطر شب گذشته در دیدار مهم خود برابر تیم ملی کلمبیا با تاکتیک استفاده از دفاع چند لایه پا به زمین گذاشتند. آنها که از نظر بازیکن قابل قیاس با کلمبیایی ها نبودند علاوه بر دستورات سانچز در زمین، دست به استفاده از تاکتیک نانوشته همه تیم های حاشیه خلیج فارس، یعنی اتلاف وقت زدند و پس از یکی دو بار گرم کردن در نیمه اول، در نیمه دوم توانستند بارها با حرکات خود کلمبیایی ها را عصبی کنند. 


آنها یکی دو بار درون محوطه جریمه خود افتادند که تعجب حاضرین را به دنبال داشت و پس از دقایقی این افتادن ها (چون ممکن بود داور اعلام توقف ندهد) به بیرون از محوطه جریمه کشیده شد. البته این نکته را نیز باید عنوان که به گونه ای می توان گفت عنابی ها لطف بزرگی نیز به شاگردان کی روش کردند چرا که از تمام شیوه های مدرن و سنتی خود برای اتلاف وقت این بازی استفاده نکردند و به همان دو فرمول درگیری فیزیکی با بازیکنان حریف و افتادن روی زمین اکتفا کردند. فرمول هایی که در دقایقی عصبانیت هواداران حاضر در ورزشگاه و بازیکنان تیم ملی کلمبیا را به دنبال داشت. 


هرچند همان تاکتیک نانوشته تیم های حاشیه خلیج فارس در دیدارهایی اینچنینی برای تیم های دیگر غیرآسیایی کاملا معرفی می شوند اما نباید از حق گذشت و بازی خوب قطری ها در حفظ لایه های دفاعی (که پیش تر توسط کارلوس کی روش در تیم ملی ایران مورد استفاده قرار می گرفت) کاملا به بسته نگه داشتن دروازه این تیم کمک کرد تا اینکه در دقایق پایانی، موازنه بازی در نتیجه به هم ریخت.

دیدگاه‌ها