کد خبر : 1619953 | 04 تیر 1398 ساعت 17:14 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

رفت و برگشت بین اهواز و مسجد سلیمان؛

موسی اینجا، موسی آنجا؛ حکایت عجیب کولیبالی!

باشگاه فولاد خوزستان دقایقی پیش خبر از جذب رسمی موسی کولیبالی داد. این مدافع البته 24 ساعتی است که بین فولاد و نفت در اخبار دست به دست می شود.

موسی اینجا، موسی آنجا؛ حکایت عجیب کولیبالی!

به گزارش ورزش سه، دقایقی پیش رسانه باشگاه فولاد خوزستان با انتشار چند عکس از موسی کولیبالی اعلام کرد که این مدافع آفریقایی به عضویت فولاد درآمده است. این خبر در حالی منتشر شد که مدافع اهل مالی روز عجیبی را در اخبار فوتبال ایران سپری کرد.

 

روز گذشته خبرهایی از باشگاه فولاد رسید مبنی بر اینکه کولیبالی با این باشگاه توافق کرده و تنها اعلام رسمی پیوستن او به این تیم باقی مانده است. با این حال، حوالی غروب بود که باشگاه نفت مسجد سلیمان اعلام کرد با این مدافع خود تمدید کرده و محمد طیبی را نیز به عنوان زوج او در خط دفاع به خدمت گرفته است. 

 

بدین ترتیب ماجرایی پیش آمد که انگار فولاد پس از توافق، یک بازیکن را از دست داده و او با تیم دیگری قرارداد رسمی امضا کرده است(اتفاقی مشابه پیوستن بلبلی به استقلال). اما باشگاه فولاد امروز رسما خبر از جذب موسی کولیبالی داد و حالا باید دید واکنش باشگاه نفت مسجد سلیمان به این اتفاق چه خواهد بود. نفتی ها دیشب از تمدید قرارداد با کولیبالی خبر داده بودند و با این اوصاف، ممکن است چالش جدید دیگری بین دو باشگاه در زمینه نقل و انتقالات دربگیرد.

 

1415024

دیدگاه‌ها