کد خبر : 1623613 | 22 تیر 1398 ساعت 19:25 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهم ترین چالش ستاره صرب؛

این کاشته سینیشا؛ به قلب سرطان خون!

ستاره ای که استاد نواختن کاشته های دیدنی بود، حالا با قدر ترین دروازه بان زندگی مبارزه خواهد کرد.

این کاشته سینیشا؛ به قلب سرطان خون!


به گزارش "ورزش سه"،  سینیشا میهایلوویچ، سرمربی صرب بولونیا مبتلا به سرطان خون شده است. صبح امروز اعلام شد سینیشا میهایلوویچ، سرمربی اهل صربستان به دلیل بیماری دیگر قادر به ادامه فعالیت خود در تیم بولونیا نیست و وی ساعتی قبل در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد به سرطان خون مبتلا شده است.

 

اولین بار نام سینیشا میهایلوویچ را در جام جهانی 1998 و پیش از دیدار ایران مقابل یوگسلاوی شنیدیم. آن روزهایی که این پدراگ میاتوویچ بود که می گفت اگر دروازه ایران را باز نکنم یک توپ قورت خواهم داد اما ایستگاهی فوق العاده سینیشا میهایلوویچ در اواخر نیمه دوم، اولین شکست ما در جام جهانی 1998 را رقم زد.

 

از آن روز تا روزی که بازی می کرد، سینیشا میهایلوویچ در لباس یوگسلاوی، لاتزیو و اینتر بارها و بارها ضربات ایستگاهی از فواصل دور را تبدیل به گل کرده بود و این مدافع- هافبک مدرن، تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان اروپای دو دهه قبل شده بود.

 

1119578

 

اما حالا سینیشا میهایلوویچ مبتلا به بیماری سرطان خون شده و جامعه فوتبال امیدوار است او این یکی ایستگاهی را به قلب سرطان زده و او را نیز مانند همه دروازه بان های بزرگ مغلوب کند.

 

سینیشا میهایلوویچ گفت: "هنگامی که این خبر را دریافت کردم، یک ضربه واقعی به پیکره من زده شد. مدت ها نشسته بودم و گریه می کردم زیرا در این شرایط زندگی شما از مقابل چشمانتان عبور می کند. البته این ها اشک هایی از روی ترس نیستند و من به این بیماری احترام می گذارم و با آن روبرو می شوم زیرا روش من همیشه اینگونه بوده است.

 

من نمی توانم منتظر بمانم تا به بیمارستان بروم و مبارزه را شروع کنم، به بازیکنانم نیز همین موضوع را گفتم. من به آنها توضیح دادم که ما باید حمله کنیم و به پیروزی برسیم. اگر مجبور شویم دفاع کنیم، مغلوب خواهیم شد. من باید از تاکتیک هایم در این نبرد استفاده کنم و بدون تردید در این نبرد پیروز خواهم شد. من به خاطر خانواده ام، فرزندانم و همه کسانی که من را دوست دارند پیروز خواهم شد.

 

من در طی چند روز اخیر 600 تا 700 پیام دریافت کرده ام و از اینکه نتوانستم پاسخ دهم عذرخواهی می کنم زیرا من می خواستم زمان خودم را صرف از بین بردن افکار منفی کنم تا آماده شوم که نبرد را شروع کنم.

 

1034087

 

در روزهای اخیر اتفاقاتی دیدم که اشک من را درآورد اما علاقه ندارم کسی به دیدنم آمده و اظهار تاسف کند زیرا حال من خوب است. من شرط می بندم شما فکر می کردید من یکی از آخرین افرادی هستم که ممکن است بیمار شوم، زیرا من تمرین می کنم، من بزرگ و قوی هستم. آزمایشاتی در روز 28 فوریه انجام دادم و همه چیز طبیعی بود. من تا ماه می هر روز آزمایش می دادم، همه جا سفر کردم، فوتبال هم بازی می کردم و احساس خستگی داشتم اما دردی حس نمی کردم و همه چیز طبیعی بود.

 

پدرم از سرطان رنج می برد بنابراین من همیشه به طور مرتب آزمایش می دادم. هیچکدام از ما نباید فکر کنیم که اتفاقی برایمان رخ نمی دهد. همه ما حس می کنیم که این اتفاق برای من رخ نخواهد داد، اما وقتی خبرش را می شنوید ضربه شوکه کننده ای به شما وارد می شود.

 

امیدوارم پس از اینکه در این نبرد برنده شدم، بتوانم با همه شما صحبت کنم و به این دوره از زندگی نگاه اندازم. متاسفانه هیچ چیزی در زندگی به من هدیه داده نشد و من مجبور بودم برای همه چیز مبارزه کنم، پس من با این بیماری نیز مبارزه خواهم بود."

دیدگاه‌ها