کد خبر : 1624446 | 26 تیر 1398 ساعت 10:40 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس اتلتیکو: برای جذب خامس با رئال مذاکره نکردیم

رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید اخبار مربوط به انتقال قریب‌الوقوع خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید به اتلتیکو را تکذیب کرد.

رئیس اتلتیکو: برای جذب خامس با رئال مذاکره نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر اخبار و شایعات مربوط به انتقال خامس رودریگز به اتلتیکو مادرید به اوج رسیده، انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید این شایعات را تکذیب کرد و گفت اتلتیکو برای جذب این ستاره کلمبیایی با رئال مذاکراتی انجام نداده است.

 

1420020

 

در روزهای گذشته گفته می‌شود به علت اینکه ناپولی و رئال مادرید نتوانسته‌اند برای انتقال خامس به این باشگاه ایتالیایی به توافق برسند، اتلتیکو وارد این معادله شده و ستاره کلمبیایی به احتمال زیاد به این تیم اسپانیایی خواهد پیوست.

 

اما سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو در پاسخ به خبرنگاران درباره اخبار مربوط به انتقال خامس گفت:" اتلتیکو همیشه به جذب بازیکنان بزرگ علاقه دارد و خامس هم بازیکن بزرگی است. ولی از این موضع تا انتقال او به باشگاه فاصله زیادی وجود دارد".

 

رئیس اتلتیکو در ادامه صحبتهایش گفت:" مذاکره با رئال برای جذب خامس؟ نه، تا جایی که من خبر دارم مذاکره‌ای انجام نشده".

 

اتلتیکو تا این لحظه در بازار نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشته. این تیم ژائو فلیکس، پدیده پرتغالی را با قراردادی که رکورد تاریخ باشگاه را شکسته جذب کرده و ستاره‌های دیگری مثل مارکوس یورنته، هکتور هررا، فلیپه، رنان لودی و ایوان ساپونیچ را هم به خدمت گرفته است. تلاش اتلتیکو این بوده که جای خالی ستاره‌های بزرگش که این تیم را ترک کرده‌اند پر کند. ستاره‌هایی مثل گریزمان، رودری، لوکاس هرناندز و دیگو گودین.

 

دیدگاه‌ها