کد خبر : 1623487 | 22 تیر 1398 ساعت 11:49 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه جدید ویلموتس؛ نشست با مربیان لیگ برتر

مارک ویلموتس پیش از شروع این فصل بازی های لیگ برتر در یک ضیافت میزبان مربیان تیم های لیگ برتری خواهد بود.

برنامه جدید ویلموتس؛ نشست با مربیان لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، احتمالا این نشست بعد از بازگشت تیم ها از اردوی تدارکاتی خارج از کشور و چند روز پیش از شروع بازی های لیگ برتر برگزار می شود تا شاهد حضور حداکثری مربیان در این نشست باشیم. قرار است مارک ویلموتس دراین نشست اندیشه های تاکتیکی خود را در تیم ملی با مربیان در نظر بگذارد و از آنها هم بخواهد در تیم های باشگاهی فوتبال تهاجمی را دنبال کنند.

 

این نشست به نظر می رسد در یکی از هتل های تهران و در وقت ناهار یا شام برگزار شود. مارک ویلموتس پیش ازاین در هتل آکادمی میزبان مربیان تیم های پایه ایران بود و از آنها خواست فلسفه تیم ملی را در تیم های خود دنبال کنند. سرمربی بلژیکی از روز اول حضور در تهران اعلام کرد فلسفه او در فوتبال مالکانه و در اختیار داشتن توپ است و در بازی با کره جنوبی با تعداد موقعیت هایی که ایران ایجاد کرد نشان داد در اجرای این فلسفه جدی است و تیم ملی هم ثابت کرد در سایه دفاع خوب می تواند به خوبی حمله کند.

 

در سال های اخیر تیم های باشگاهی خوب یا بد از تیم ملی تاثیر گرفتند. به طور مثال در فصل گذشته 9 تیم در لیگ برتر بوده اند که معدل گل زده اشان در هر بازی یک گل نبود! این نشان می دهد در فوتبال باشگاهی بازی تدافعی بیشتر از بازی های تهاجمی طرفدار داشته است. مارک ویلموتس در تلاش است اندیشه تاکتیکی مربیان تیم های باشگاهی را به فلسفه خود نزدیک کند. طبیعتا در این نشست مارک ویلموتس شنونده حرف های مربیان باشگاهی هم خواهد بود.

دیدگاه‌ها