کد خبر : 1624855 | 28 تیر 1398 ساعت 17:35 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: راموس بهترین بازیکن مقابلم بوده

نیمار ستاره برزیلی پی اس جی از سرخیو راموس به عنوان بهترین و دشوارترین حریفی که برابرش قرار گرفته یاد کرد.

نیمار: راموس بهترین بازیکن مقابلم بوده

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در چند هفته اخیر بار دیگر به کانون شایعات تبدیل شده است. ستاره برزیلی در فکر جدایی از پی اس جی است و هرچند به تمرینات این تیم بازگشته؛ ولی تصمیم خود برای جدایی را گرفته است و بیش از همه دوست دارد به بارسلونا برگردد. با این حال او می داند که این بازگشت شاید غیرممکن باشد و به همین دلیل خود را به باشگاه هایی مثل رئال و یوونتوس پیشنهاد داده است.

 

 

Image result for NEYMAR RAMOS

 

 

در هیاهوی شایعات، نیمار در یک مصاحبه به تمجید از سرخیو راموس کاپیتان رئال پرداخت و گفت:« بدون شک راموس بهترین بازیکنی بوده که برابرش قرار گرفته ام. او نه تنها یک مدافع بزرگ است که شم گلزنی بالایی نیز دارد و می توان گفت یک بازیکن کامل است.»

 

نیمار همچنین به تمجید از "وینیسیوس"، دیگر ستاره رئال پرداخت و گفت:« وینیسیوس فوتبالیست بسیار جوانی است و معتقدم با گذشت زمان تبدیل به یک بازیکن خارق العاده و باورنکردنی خواهد شد. او می تواند در میان بهترین های دنیا قرار بگیرد و یکی از شانس های توپ طلا باشد. معتقدم او می تواند به همانی تبدیل شود که می خواهد. شخصیتی دوست داشتنی دارد و امیدوارم به آنچه شایسته اش است برسد و واقعا هم لیاقتش را دارد.»

 

 

Image result for neymar vinicius jr

 

دیدگاه‌ها