کد خبر : 1617097 | 21 خرداد 1398 ساعت 19:55 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

اگرچه پرسپولیس بدهی من را می دهد

برانکو : اما تابستان به تیم دیگری می‌روم

در حالی که مدیران پرسپولیس مدعی پرداخت مطالبات و بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ هستند، او در مصاحبه‌ای مدعی شد به پایان دوران حضورش در تهران رسیده است.

برانکو : اما تابستان به تیم دیگری می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ از تمایل خود برای پایان حضور در ایران خبر داده است. او که با حضور خود در تهران و قبول هدایت پرسپولیس توانسته ویترین افتخارات باشگاه را پربار کند، اکنون مدعی شده در پایان یک دوران سخت به پایان دوران حضورش در ایران رسیده است.

 

برانکو در مورد برتری تیم ملی کرواسی مقابل ولز گفت: "بعد از جام جهانی شرایط دشوار بود و بازیکنان با تاخیر و زمانی به اردو اضافه شدند که تمرینات آماده سازی ما آغاز شده بود و بازیکنان از نظر فیزیکی و ذهنی خالی کرده بودند. به این دلیل در این هوای گرم کسب برتری مقابل ولز بسیار مهم بود، همچنین نباید فراموش کرد حریف بازیکنی مانند گرت بیل که همیشه می تواند برای شما مشکل ساز شود را نیز در اختیار داشت. 

 

من اطمینان دارم شرایط تیم ملی کرواسی در پاییز بهتر هم خواهد شد و بازیکنان با عملکرد ذهنی بهتر و باهوش تر بازی خواهند کرد. آماده سازی تیم ملی در شرایط خوبی انجام می شود و کرواسی دوباره به مسییر درست باز خواهد گشت."

 

برانکو در مورد آینده خود در پرسپولیس گفت: "یک فصل فوق العاده در پرسپولیس داشتم و ما در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شده و به فینال لیگ قهرمانان هم رسیدیم. در چهار سال گذشته با پرسپولیس ما سه بار قهرمان شدیم و فقط یک بار عنوان قهرمانی را از دست دادیم. این شرایط باعث شد که کارم بسیار دشوار شود زیرا من باید هم سرمربی و هم روانشناش تیم  باشم تا بازیکنانم بهترین بازی ممکن را ارائه دهند.. 

 

اگرچه مطمئن هستم که پرسپولیس تمام آنچه که من بدهکار است را پرداخت خواهد کرد، اما من در تابستان ایران را ترک خواهم کرد. من یک سرمربی هستم پیشنهادهایی از سراسر جهان دارم و سوال اینجاست که در ادامه کجا مربیگری خواهم کرد."

 

1412374

دیدگاه‌ها