کد خبر : 1614950 | 10 خرداد 1398 ساعت 19:29 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

آرنولد: از شکست مقابل رئال مادرید درس گرفته ایم

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع جوان لیورپول، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تاتنهام حاضر شد.

آرنولد: از شکست مقابل رئال مادرید درس گرفته ایم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در شرایطی به دیدار با تاتنهام خواهد رفت که آرنولد ضمن ادای احترام به این تیم مدعی شد لیورپول نسبت به سبک بازی حریف آگاهی داشته و با درس گرفتن از فینال فصل قبل می خواهد فردا شب در مادرید جشن قهرمانی بگیرد.

 

دیدار با تاتنهام: "ما تمرینات خود برای دیدار برابر تاتنهام را در ماربلا انجام دادیم و این موضع به ما کمک می کند تا گرمای هوای مادرید را تحمل کنیم و لیورپول برای دیدار فردا شب مقابل تاتنهام آماده است، ما نمی خواهیم احساسی همانند احساس بعد از فینال فصل قبل در کیف داشته باشیم.

 

از نظر کیفیت معتقدم هر دو تیم بازیکنانی در کلاس بالای جهانی دارند و در نهایت فینال فردا شب مبارزه ای تا پایان برای اثبات این است که کدام تیم انگیزه بیشتری برای قهرمانی داشته و شایسته کسب عنوان خواهد بود.

 

1409755

 

ما می دانیم هواداران لیورپولی زیادی اینجا برای حمایت از ما حضور دارند و بازیکنان نیز تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف انجام خواهند داد و فردا شب هواداران می توانند جشن قهرمانی برپا کنند. وجود هواداران باعث ایجاد فشار اضافی روی ما نخواهد بود و بازیکنان لیورپول می دانند به هر کجای دنیا که سفر کنند این حمایت وجود دارد.

 

ما با سبک خاصی بازی می کنیم و آن را تغییر نمی دهیم. نمی توان دفاعی بازی کنیم و بهتر است هجومی و در زمین حریف باشیم و به سبک همیشگی خود بازی کنیم. همه هدف ما فردا شب به ارمغان آوردن جام برای هواداران خواهد بود."

 

شکست در فینال فصل قبل: "آن دیدار دیگر مربوط به گذشته است. فصل گذشته ما خیلی از آن دیدار یاد گرفتیم و آنچه که اتفاق افتاد و سبک بازی رئال مادرید که منجر به شکست ما شد را فراموش نخواهیم کرد. حالا ما بالغ شده ایم و فردا شب نشان خواهیم داد که چگونه می توانیم بازی کنیم."

 

رویارویی با لوکاس مورا: "او دوران دشواری در پاریس داشت اما در لیگ برتر خود را به اثبات رساند. تاتنهام موفق به غلبه بر تیم های بزرگی شده و ما احترام زیادی برای حریف قائل هستیم. ما دو بار برابر این تیم در فصل جاری بازی کرده ایم و نسبت به سبک بازی آنها آگاهی داریم."

دیدگاه‌ها