کد خبر : 1548798 | 04 شهریور 1397 ساعت 01:37 | 70.1K بازدید | 0 دیدگاه

با تک گل عثمان دمبله

وایادولید 0-1 بارسلونا: سه امتیاز به کمک VAR

بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 وایادولید را شکست بدهد.

وایادولید 0-1 بارسلونا: سه امتیاز به کمک VAR

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در زمین چمن بد ورزشگاه خانگی وایادولید برگزار شد، بارسا در حالی با تک گل عثمان دمبله به پیروزی رسید که تیم میزبان در آخرین ثانیه های بازی به یک گل رسید اما داور بعد از بازبینی آن توسط VAR، این گل را مردود اعلام کرد تا بارسا به سه امتیاز این دیدار برسد. 

همانطور که انتظار می رفت بازی با حملات بارسا آغاز شد و چیزی نمانده بود که عثمان دمبله در دقیقه 4 دروازه وایادولید را باز کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

برتری آبی و اناری ها ادامه داشت اما دفاع فشرده وایادولید، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 15 تیم میزبان اولین موقعیت جدی اش را روی دروازه بارسا ایجاد کرد ولی ضربه فرناندز را تراشتگن به خوبی مهار کرد.

دو دقیقه بعد، نوبت بارسا بود که صاحب یک موقعیت خوب شود اما خروج به موقع یوردی ماسیپ، دروازه بان وایادولید، مانع از این شود که یوردی آلبا از پاس خوب لیونل مسی استفاده کند.

 

 

1330661

 

در ادامه بازی برای دقایقی دچار افت شد اما در 15 دقیقه پایانی نیمه اول، ضرباهنگ بازی بار دیگر افزایش یافت و موقعیت خوبی روی دروازه دو تیم به وجود آمد. از جمله در دقیقه 33 که پاس عالی کوتینیو، سوارز را در موقعیت گلزنی قرار داد اما باز هم این ماسیپ بود که دروازه وایادولید را نجات داد. دو دقیقه بعد نوبت خود کوتینیو بود که با یک ضربه خوب، دروازه میزبان را در آستانه فرو ریختن قرار دهد اما باز هم ماسیپ مانع از باز شدن قفل دروازه تیمش شد.

تلاش بازیکنان بارسا برای رسیدن به گل برتری در دقایق پایانی نیمه اول ثمری نداشت و این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و این وایادولید بود که می توانست در دقیقه 47 به گل برسد اما ضربه تونی ویا از کنار دروازه به بیرون رفت. در حالی که تیم میزبان قصد داشت از شروع خوبش در نیمه دوم استفاده کند و به گل برسد، این بارسا بود که در دقیقه 57 پیش افتاد.

روی ارسال بلند لوئیس سوارز بود که توپ در گوشه محوطه جریمه وایادولید به سرخی روبرتو رسید و او هم با یک ضربه سر، عثمان دمبله را در موقعیت گلزنی قرار داد. این مهاجم فرانسوی هم با یک شوت دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

1330665

 

بعد از این گل، بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم در تلاش بودند تا به گل های بعدی برسند. وایادولید به لطف حرکات تونی ویا، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما نتوانست به گل برسد. در دقیقه 77، روی ارسال کاپ، این کِکو بود که با ضربه سر، دروازه بارسا را تهدید کرد اما توپ دقیقا به جایی رفت که تراشتگن حضور داشت.

در دقیقه 83، بارسا توانست به گل دوم برسد اما سوارز در موقعیت آفساید قرار داشت و بازبینی صحنه با VAR هم آن را تایید کرد.

در دقایق پایانی، فشار حملات تیم میزبان افزایش پیدا کرد و سرانجام در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، این تیم به گل رسید. روی ارسال کالرو، ککو با ضربه سر دروازه را باز کرد. در حالی که بازیکنان وایادولید مشغول شادی بعد از گل بودند، داور به سراغ VAR رفت و این بار هم به دلیل آفساید، گل را نپذیرفت. به این ترتیب، بازی با همان یک گل به سود بارسا به پایان رسید تا این تیم در هفته دوم، به دومین پیروزی اش در این فصل برسد.

دیدگاه‌ها