کد خبر : 1590472 | 21 بهمن 1397 ساعت 10:32 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بیلبائو - بارسلونا

دو تیم بیلبائو و بارسلونا، امروز در ورزشگاه سن مامس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بیلبائو - بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز یکی از دشوارترین دیدارهای فصل خود را پشت سر خواهد گذاشت. شاگردان والورده با 50 امتیاز صدرنشین لیگ هستند ولی رئال مادرید شب گذشته با پیروزی که به دست آورد، به رده دوم و فاصله 5 امتیازی بارسا رسید و آبی اناری پوشان برای جبران این فاصله و رسیدن اختلاف به 8 امتیاز باید در بازی امروز به پیروزی برسد. آنها در 6 تقابل اخیرشان، 5 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند که تساوی شان مربوط به بازی اخیر مقابل والنسیا است. بارسا در فرم خوبی قرار دارد و باید دید که در سن مامس چه عملکردی خواهند داشت.

 

 

1378712

 

 

در آن سو، بیلبائو با 26 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. آنها شرایط خوبی را در هفته های ابتدایی طی نکردند ولی در هفته های اخیر توانسته اند بهتر کار کنند و روند رو به رشدی را در پیش بگیرند. بیلبائو در طول فصل 5 پیروزی کسب کرده که سه پیروزی آن در 6 بازی اخیر حاصل شده است. بدین ترتیب آنها رقیب خطرناکی برای بارسا به حساب می‌آیند.

 

در 6 قابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای بارسا، 1 تساوی و 1 پیروزی برای بیلبائو به دست آمده است. رافینیا، ساموئل اومتیتی، یاسپر سیله سن و آرتور به علت مصدومیت و یوردی آلبا به علت محرومیت در این بازی غایب خواهند بود. در آن سو نیز اینگو لکوئه، آرتیز آدوریز و پرو نولاسکوئین غایب هستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1380546

دیدگاه‌ها