کد خبر : 1276227 | 27 مهر 1394 ساعت 22:40 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: رهبر بارسلونا مسی است نه نیمار

بارسلونا فردا بدون مسی و البته با نیمار، از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در بلاروس به مصاف باته بوریسوف خواهد رفت.

انریکه: رهبر بارسلونا مسی است نه نیمار
به گزارش "ورزش سه"، درخشش نیمار در بازی ابتدای هفته مقابل رایووایکانو و 4 گلی که او به ثمر رساند، هنوز نقل  محافل ورزشی کاتالونیاست. هواداران بارسا بسیار امیدوارند که نیمار در غیاب مسی مصدوم، بتواند فردا بارسلونا را در مقابل باته بوریسوف نیز برنده از زمین خارج کند.

سرمربی بارسا که در نشست خبری این بازی شرکت کرده بود، در مورد اینکه نیمار لیدر و رهبر بارسلوناست یا خیر گفت:" در بارسلونا همیشه سعی ما در مقابله با فردگرایی است. فلسفه بازی ما روی بازی تیمی و گروهی استوار است؛ با این حال باید بگویم که رهبر بارسلونا در زمین، مسی است و در کنار او، دیگر بازیکنان باید وظایفشان را به بهترین شکل انجام دهند."

انریکه در مورد نگرانی از بابت باته گفت:" سوای شانس بیشتر ما برای پیروزی، باید بگویم که در جدول، تنها یک امتیاز از باته و لورکوزن بیشتر داریم. فردا باید تمرکزمان روی سلطه بر حریف باشد.
پیروزی 4 سال پیش بر باته، نمی تواند چندان تاثیری در بازی فردا داشته باشد. اگر باته همان بازی ای که مقابل رم انجام داد را مقابل ما نیز انجام دهد، به مشکل خواهیم خورد. بازی آسانی در پیش نداریم و باید با تکیه بر مزیت هایمان، در فکر ضربه زدن به حریف باشیم."

انریکه در مورد تمدید قرارداد نیمار گفت:" از این بابت نگرانی ندارم. فکر نمی کنم این مسائل روی فوتبال نیمار تاثیری بگذارد."

ضعف خط دفاعی بارسلونا در فصل جاری که در 8 بازی لالیگا، 11 گل دریافت کرده، باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. انریکه در واکنش به این مساله گفت:" مشکل دفاعی ما به یک یا دو بازیکن مربوط نمی شود. مدافعان ما به تنهایی مقصر گل های خورده نیستند و کل تیم در این زمینه مسئول است.
از این بابت نگران نیستم و مطمئنم که در بازی های بعدی، این مشکل برطرف خواهد شد. روی رفع اشتباهاتمان در حال کار کردن هستیم اما این مشکل توسط یکی دو بازیکن حل نمی شود؛ همه تیم باید دست به دست هم بدهند تا اشکالات دفاعی رفع شود. تمام اتفاقات اخیر، در نهایت باعث قدرتمندتر شدن ما خواهد شد."

دیدگاه‌ها