کد خبر : 1016439 | 29 تیر 1392 ساعت 17:52 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

رویانیان: نکونام را می‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: جواد نکونام را می‌خواهیم و او استقلالی نیست.

رویانیان: نکونام را می‌خواهیم
محمد رویانیان پس از خروج از جلسه رسیدگی به وضعیت باشگاه‌های بدهکار گفت: این واقعیت بدهی‌های ما نیست. برخی افراد با شخصیت و با تعصب هستند که به دلیل عرق خود هنوز از تیم شکایت نکرده‌اند. برخی دیگر نیز شکایت خود را به مراجع دیگر اعلام کردند. شاید بدهی‌های ما بیشتر از مبلغی که کمیته انضباطی معلوم کرده باشد. هرکسی که کمیته انضباطی محکوم کند بدهکار نیست. این بدهی‌ها حقیقی نیست.
به نقل از فارس، وی افزود: باید بدانیم که فوتبال ایران درآمدزا نیست، بلکه هزینه‌بر است. هیچ باشگاهی درآمدزایی ندارد چرا که در فوتبال زیرساخت اقتصادی نداریم. تجارت فوتبال نداریم. توسعه فوتبالی نداریم. برخی باشگاه‌ها از کارخانه‌های صنعتی خرج می‌کنند و در برخی از باشگاه‌های دیگر از جیب خرج می‌شود. هیچکس درآمد ندارد و کل فوتبال بدهکار است.
رویانیان خاطرنشان کرد: حقوق ما را نمی‌دهند آن‌وقت محکوم می‌شویم، حق پخش تلویزیونی، بلیت‌فروشی و تبلیغات را ندادند آن‌وقت محکوم می‌کنند. این تعلیق یک‌طرفه و اشتباه است. می‌گویند هشت تیم را تعلیق می‌کنیم. این کار را انجام دهند، 16 تیم لیگ برتری داریم هشت تیم هم کم شود، لیگ هشت تیمی خواهد شد.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه آیا ناراحت شده که جلسه را زودتر از سایرین ترک کرده است، عنوان کرد: چون جلسه مهمی در ساعت 17:30 داشتم اجازه گرفتم و بیرون آمدم. ما در جلسه گفتیم حق پخش و تبلیغات و بلیط‌فروشی را به ما بدهید تمام این مسائل حل می‌شود.
رویانیان افزود: سازمان لیگ و فدراسیون هماهنگ نیستند. اگر اسناد مالی مشخص شود و هماهنگی صورت بگیرد این بدهی‌ها نیز درست خواهد شد. می‌خواهم کمیته رسیدگی به بدهی را درست کنم و ابتدا آن افرادی را که به خاطر عرق به تیم شکایت نکردند، محق می‌دانم و اول سعی می‌کنیم به آنها پول بدهیم.
وی در مورد اینکه آیا با فتح‌الله‌زاده در جلسه دچار مشکل نشد، عنوان کرد: طبق معمول وقتی فتح‌الله‌زاده را دیدم با هم شوخی کردیم و بعداً دعوا خواهد شد. ما هرچه شوخی می‌کنیم فتح‌الله‌زاده جدی می‌گیرد و بعداً دعوا می‌شود.
رویانیان در مورد وضعیت خلعتبری و اینکه آیا نکونام را می‌خواهند، اظهار داشت: پیگیر وضعیت خلعتبری هستیم و ان‌شاءلله دولت نیز برای گرفتن رضایتنامه او باید کمک کند. نکونام را هم می‌خواهیم، این درست نیست که می‌گویند نکونام استقلالی است. او یک سال در این تیم حضور داشته و بازیکن ملی ایران است. او سال‌ها در پاس بازی کرده و استقلالی نیست. فامیل‌های او استقلالی هستند و این بازیکن را به آن سمت می‌برند.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه اگر نکونام استقلالی نیست پس چرا بازوبند تیم ملی که آبی‌رنگ بود را بوسید، گفت:‌ نکونام نمی‌دانست بازوبند آبی است و وقتی آن را بوسید متوجه این موضوع شد که ناچار آن کار را انجام داد.

دیدگاه‌ها