کد خبر : 1572225 | 08 آذر 1397 ساعت 12:30 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر رسانه ای فولاد:

استعلام گرفتیم، کرمی مقابل ذوب محروم نبود

باشگاه فولاد خوزستان نسبت به اعتراضات ذوب آهن مبنی بر محروم بودن عبدالله کرمی از دیدار دو تیم در هفته چهاردهم لیگ برتر واکنش نشان داد.

استعلام گرفتیم، کرمی مقابل ذوب محروم نبود

به گزارش ورزش سه، صبح امروز باشگاه ذوب آهن نامه ای به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ارسال کرد و در آن به حضور عبدالله کرمی 4 اخطاره در دیدار روز گذشته فولاد و ذوب آهن اعتراض کرد. در نامه ذوبی ها آمده که این مدافع در دیدارهای پارس جنوبی، نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان و پیکان کارت زرد دریافت کرده است.


اما باشگاه فولاد در پاسخ به این ادعا نکاتی را اشاره می کند.

 

رضایی، مدیر رسانه ای باشگاه فولاد در گفت و گو با ورزش سه پیرامون این مسئله اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که سازمان لیگ قبل از هر بازی گزارشی از وضعیت بازیکنان محروم در اختیار باشگاه قرار می دهد. پیش از بازی ذوب آهن هم چنین گزارشی به دست ما رسید و طبق آن، متوجه شدیم که عبدالله کرمی 3 اخطاره است و حضورش مقابل ذوب مانعی ندارد. 

 

همچنین ما به دلیل اینکه برخی رسانه ها قبلا تعداد اخطار های کرمی را 4 اعلام کرده بودند، به طور جداگانه استعلام گرفتیم که نتیجه آن هم مشابه مورد قبلی بود و به ما این اطمینان را داد که از عبدالله کرمی در این بازی استفاده کنیم.

 

اما برای توضیح کامل تر درباره این ماجرا باید بگویم که کارت زردی که بازیکن ما در اواخر نیمه اول دیدار با استقلال خوزستان دریافت کرد، باعث ایجاد این شبهه شده است. حدود دقیقه 42 آن بازی آقای ایمان مبعلی در یک صحنه توپ را با دست جلو می برد و سپس مهاجم تیمش را صاحب موقعیت می کند. آن موقعیت توسط وحید خشتان به بیرون زده می شود و بلافاصله پس از اوت شدن توپ، بازیکنان فولاد به سمت داور می روند که به اعلام نشدن خطای هند ایمان مبعلی اعتراض کنند. در این صحنه شدت اعتراض فرزاد جعفری بیش از سایرین بود و به همین دلیل داور به او کارت زرد داد. اما چون کارگردان تلویزیونی توپ و موقعیت استقلال را دنبال می کرد، کمی دیرتر به صحنه اعتراض فولادی ها رسید و در لحظه ای که آن نقطه از زمین را نشان داد، عبدالله کرمی در حال صحبت با داور بود و قاضی میدان هم مشغول نوشتن یک نام روی کارت زرد خود. به همین دلیل گزارشگر تلویزیونی مسابقه گفت که کرمی کارت زرد گرفته است و خیلی از رسانه ها هم که از تلویزیون بازی را دنبال می کردند، اخطار را به نام او نوشتند. این در حالی است که در گزارش داور، کارت به فرزاد جعفری داده شده است.

 

حتی این نکته هم جالب است بدانید که در همان استعلام اولیه ای که گفتم، به ما اعلام شد که فرزاد جعفری در دیدارهای سپاهان و استقلال خوزستان کارت زرد گرفته و 2 اخطار دارد. این هم راه دیگری است که ثابت شود کارت زرد آن صحنه خاص در بازی اس خوزستان را عبدالله کرمی نگرفته و او قبل از بازی ذوب آهن 3 اخطاره بوده است.

دیدگاه‌ها