کد خبر : 1623952 | 24 تیر 1398 ساعت 09:59 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پدر نیمار:

حرفهای نیمار به هیچ وجه توهین به PSG نیست

بعد از صحبت‌های جنجالی نیمار درباره بهترین خاطره فوتبالی‌اش و انتقادهای شدید از او در فرانسه، پدر نیمار می‌گوید هدف منتقدین پسرش صرفاً جنجال‌آفرینی است.

حرفهای نیمار به هیچ وجه توهین به PSG نیست

به گزارش "ورزش سه"، پدر نیمار می‌گوید حرفهای اخیر او درباره بهترین خاطره فوتبالی‌اش با هدف بی‌احترامی به باشگاه پاری سن ژرمن زده نشده. نیمار رو شنبه در پاسخ به سوالی درباره اینکه بهترین خاطره فوتبالی او کدام است از پیروزی 6-1 مقابل پاری سن ژرمن، تیم فعلی‌اش، با پیراهن بارسلونا اسم برد. این حرف نیمار در فرانسه زلزله‌ای به پا کرده و انتقادهای سختی را برای او به ارمغان آورده است.

 

1419558

 

فرانسوی‌ها می‌گویند نیمار که مدتی است عزمش را برای ترک PSG و بازگشت به بارسلونا جزم کرده عمداً می‌خواهد باشگاه فرانسوی را عصبانی کرده و عامدانه در حال خراب کردن همه پل‌های پشت سرش است.

 

اما پدر نیمار در این باره واکنش نشان داده و در پستی اینستاگرامی اعلام کرد:" نسبت دادن واکنش صادقانه و بدون برنامه‌ریزی قبلی نیمار به اینکه او قصد دارد باشگاه فعلی‌اش را تحریک کند، با قصد سوء و از طرف کسانی انجام می‌شود که تنها هدف‌شان جنجال‌آفرینی است. آن هم در جایی که هیچ جنجالی در کار نیست".

 

پدر نیمار در ادامه گفت:" روزنامه‌نگاران و فوتبالدوستان زیادی از گوشه و کنار دنیا هستند که معتقدند آن مسابقه یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های دوران فوتبالی نیمار بوده. پسر من به باشگاه PSG و کسانی که در سال 2017 در آن بازی حضور داشتند هیچ بی‌احترامی‌ای نکرده و بعضی از آنها در حال حاضر هم‌باشگاهی نیمار هستند".

 

 

دیدگاه‌ها