کد خبر : 1625461 | 31 تیر 1398 ساعت 13:50 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن سابق تیم زنان یوونتوس:

یوونتوس گفت درباره اتهام تجاوز رونالدو حرف نزنید

پترونلا اکروث، بازیکن سوئدی سابق تیم زنان یوونتوس می‌گوید بازیکنان زن یووه بعد از مطرح شدن ادعای تجاوز کریستیانو رونالدو با دستور سکوت باشگاه روبرو شده‌اند.

یوونتوس گفت درباره اتهام تجاوز رونالدو حرف نزنید

به گزارش "ورزش سه"، پترونلا اکروث، فوتبالیست زن سوئدی که عضو سابق تیم زنان باشگاه یوونتوس بوده و بعد از یک سال بازی در تیم زنان یووه حالا دوباره به سوئد بازگشته مدعی شد بعد از مطرح شدن ادعاهایی درباره تجاوز جنسی کریستیانو رونالدو، همه بازیکنان تیم زنان یووه از سوی این باشگاه با دستور سکوت مواجه شده‌اند و از آنها خواسته شده در این باره صحبت نکنند.

 

1421061

 

پترونلا اکروث در این باره گفت:" احساس می‌کردیم در زندان هستیم. چون نمی‌توانستیم کاری که دلمان می‌خواست را بکنیم. اینطوری برای آنها خیلی راحت بود که فقط یک طرف سکه را به نمایش بگذارند. ولی در پشت پرده اتفاقات زیادی وجود داشت که ما متاسفانه نمی‌توانستیم درباره آنها صحبت کنیم".

 

این بازیکن سوئدی در ادامه گفت:" بازیکنان زن در یوونتوس خیلی محدودند. بعضی کارها هست که نباید انجام دهند و بعضی کارها هست که انجام‌شان برای آنها مجاز است. خیلی سخت است که کس دیگری برای شما تعیین تکلیف کند که چکار می‌توانید بکنید و چکار نمی‌توانید بکنید".

 

1419149

 

اشاره پترونلا اکروث به ادعاهایی است که در جریان فصل گذشته علیه کریستیانو رونالدو، ستاره یوونتوس مطرح شد. بر اساس این ادعاها رونالدو متهم شده بود که در سال 2009 در هتلی در شهر لاس‌وگاس مرتکب تجاوز شده است. رونالدو از آن زمان تا امروز این اتهامات را به  شدت تکذیب کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها