کد خبر : 1625244 | 30 تیر 1398 ساعت 12:38 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش باشگاه زنیت به جدایی ستاره ایرانی

سردار آزمون قصد کوچ از روسیه را ندارد

در ادامه شایعاتی که پیرامون آینده ستاره ایرانی زنیت نقل محافل شده بود مدیراجرایی باشگاه روسی مدعی شد این بازیکن برنامه ای برای جدایی ندارد.

سردار آزمون قصد کوچ از روسیه را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، از یک هفته قبل بار دیگر زمزمه های جدایی سردار آزمون و انتقال به فوتبال ایتالیا با ارائه پیشنهاد جدید از سوی باشگاه لاتزیو نقل محافل شد. این خبر در حالی مورد توجه رسانه های روس قرار گرفت که برخی از آنها ادعا کردند باشگاه ایتالیایی حاضر به پرداخت مبلغی در حدود 25 میلیون یورو برای شکار ستاره 24 ساله ایرانی شده است.


در واکنش به این شایعات و اخبار سرگئی اورلوف مدیراجرایی باشگاه زنیت گفت:« تا آن جا که به ما و خود سردار ارتباط پیدا می کند هیچ تصمیمی دال بر جدایی وجود ندارد چون نه باشگاه نه خود سردار تمایلی به قطع همکاری آن هم در این مقطع ندارند از همین رو آزمون در زنیت باقی خواهد ماند تا بازی های خوب و درخشان خود را ادامه بدهد».


اورلوف که با ایستگاه رادیویی Ekho Moskvy صحبت می کرد در ادامه به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و افزود:«سردار در نیم فصل گذشته 12 بار در لیگ روسیه به میدان رفت و 9 بار موفق به گلزنی شد از همین رو شک نداریم او می تواند در این فصل مدعی اول آقای گلی و موتور گلزنی زنیت در راه دفاع از عنوان قهرمانی اش باشد ضمن این که حضور در لیگ قهرمانان اروپا فرصتی طلایی برای او و ما محسوب می شود».

دیدگاه‌ها