کد خبر : 1625388 | 31 تیر 1398 ساعت 08:00 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 1-2 سویا؛ شکست شاگردان کلوپ در آمریکا

شاگردان یورگن کلوپ در ادامه تور پیش‌فصل خود در یک بازی دوستانه در آمریکا مقابل سویا قرار گرفته و با نتیجه 2-1 شکست خوردند.

لیورپول 1-2 سویا؛ شکست شاگردان کلوپ در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در شهر بوستون آمریکا و در ادامه تور پیش‌فصل خود مقابل سویا قرار گرفت و در پایان با نتیجه 2-1 مغلوب تیم اسپانیایی شد. سویا ابتدا در دقیقه 37 توسط نولیتو به گل رسید و دیووک اوریگی یک دقیقه مانده به پایان نیمه اول گل تساوی را به ثمر رساند تا لیورپولی‌ها با تساوی به رختکن بروند. اما در دقیقه 90 بازی الخاندرو پوزو کار را برای سویا تمام کرد تا شکست شاگردان کلوپ رقم بخورد.

 

1420960

 

درحالیکه 15 دقیقه به پایان بازی مانده بود یکی از بازیکنان سویا از بازی اخراج شد تا این تیم باقیمانده بازی را ده نفره دنبال کند و اتفاقا گل پیروزی خود را زمانی که ده نفره بود به ثمر برساند. یوریس نانیون بعد از خطای بسیار خشنی که روی یاسر لعروسی بازیکن لیورپول انجام داد مستقیما از داور کارت قرمز گرفته و از زمین بیرون رفت.

 

در دقیقه 90 و درحالیکه همه گمان می‌کردند بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده الخاندرو پوزو، بازیکن سویا سیمون مینیوله، سنگربان قرمز پوش را از پیش رو برداشته و توپ را وارد دروازه خالی کرد تا تیم اسپانیایی پیروز این میدان باشد.

 

1420961

 

سویا در این بازی کلا 15 شوت داشت و لیورپول 9 شوت زده بود. از این تعداد، شوتهای در چارچوب سویا 6 شوت و شوتهای در چارچوب لیورپولی‌ها 3 شوت بود. در طول بازی هم به نظر می‌رسید در فاز تهاجمی، سویا انگیزه و قدرت بیشتری برای باز کردن دروازه حریفش دارد.

 

دیدگاه‌ها