کد خبر : 1618579 | 29 خرداد 1398 ساعت 10:00 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی برزیل: از VAR شکایتی ندارم

تیته سرمربی برزیل بعد از تساوی تیمش مقابل ونزوئلا گفت از داور و VAR به خاطر مردود شدن سه گل تیمش در این بازی شکایت ندارد.

سرمربی برزیل: از VAR شکایتی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه برزیل در دومین بازی خود در کوپا آمه‌ریکا در مقابل ونزوئلا در حالی به تساوی 0-0 دست یافت که سه گل بازیکنان برزیلی از سوی داور مردود اعلام شد که دو تا از آنها بعد از بررسی با VAR مردود شدند، تیته، سرمربی برزیل در پایان بازی گفت با اینکه تیمش توسط تماشاچی‌های حاضر در ورزشگاه هو شده اما از داور یا VAR شکایتی ندارد.

 

1413870

 

تیته که در پایان بازی در کنفرانس خبری با خبرنگاران گفتگو می‌کرد در این باره گفت:" تصمیمات VAR صحیح بود. تیم باید در این شرایط از خود پختگی نشان بدهد. محکوم کردن تکنولوژی در این شرایط هیچ چیز را عوض نمی‌کند".

 

سرمربی سلسائو درباره گلی که روبرتو فیرمینو در نیمه اول به ثمر رساند ولی داور به دلیل خطایی که پیش از به ثمر رسیدن گل توسط برزیلی‌ها انجام شده بود آن را مردود کرد گفت:" عادلانه بود. او در آفساید قرار داشت ... من نمی‌توانم بابت آن گل شکایت داشته باشم".

 

اما در پایان بازی برزیل و ونزوئلا، درست مثل بازی قبلی برزیلی‌ها مقابل بولیوی، هواداران سلسائو که در ورزشگاه حضور داشتند در پایان بازی با هو کردن بازیکنان تیم ملی‌شان آنها را بدرقه کردند. تیته در این باره گفت:" هواداران گل می‌خواهند. من هم اگر هوادار بودم دلم می‌خواست تیمم گل بزند".

 

دیدگاه‌ها